Δοκιμή – Yamaha XMAX 300 TECH MAX

2' 21" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μια πρόταση που έφερε την Yamaha στην κορυφή της κατηγορίας κάνοντας τεράστια εμπορική επιτυχία με τα πρώτα XMAX των 250 κυβικών.

Συνώνυμο της πολυτελείας και του στυλ λοιπόν το ΧΜΑΧ πέραν των επιδόσεων και της ποιότητας κατασκευής, ξεχωρίζει και για κάποια ακόμα χαρακτηριστικά τα οποία το κάνουν ακόμα πιο high ή καλύτερα ακόμα πιο tech.

Η έκδοση TECH MAX διαχωρίζει την θέση της σε σχέση με την στάνταρ έκδοση με τις διάφορες να ξεκινούν αρχικά από το σκούρο ματ χρώμα αλλά και την χρυσή βαφή των ζαντών.

Αλουμινένια μαρσπιέ, χρωμιωμένο δαχτυλίδι στο κοντέρ, δερμάτινες επενδύσεις στα πλαϊνά ντουλαπάκια καθώς και η σέλα η οποία έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με την απλή έκδοση όσον αφορά την επένδυση της και το μαξιλαράκι υποστήριξης του αναβάτη είναι οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.

Σίγουρα όλα τα παραπάνω μπορεί κάποιος να τα τοποθετήσει και ως μεμονωμένα αξεσουάρ στο ΧΜΑΧ του, το κόστος όμως θα είναι πολύ πιο υψηλό αποτι να πάρει όλο το πακέτο μαζί.

Ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγηση συνεχίζουν να είναι σε υψηλά επίπεδα συμπληρώνοντας την premium εικόνα του φέρνοντας το ακόμα πιο κοντά στον μεγάλο αδερφό TMAX.

Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σχετικά κάθετα, το τιμόνι είναι σε καλή απόσταση και γενικά υπάρχει ένα πολύ καλό οπτικό πεδίο.
Ο συνεπιβάτης επίσης κάθεται αρχοντικά, είναι ελάχιστα πιο ψηλά από τον οδηγό, τα μαρσπιέ κάνουν σωστές γωνιές στα γόνατα και υπάρχουν και χειρολαβές για έξτρα κράτημα.

Κάτω από την σέλα ο χώρος είναι πραγματικά τεράστιος χώρο της δυο full face κράνη ή ακόμα ένα κράνος, μια backpack και αλλά μικροαντικείμενα!

Ο Blue Core κινητήρας γνωστός για την βελούδινη απόδοση του αλλά και την οικονομία του.

Αποδίδει 28 ίππους στις 7.250 στροφές και το κάθε άνοιγμα γκαζιού είναι άμεσο προσφέροντας κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Το traction control το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί δεν μπαίνει τόσο συχνά στους γλιστερούς δρόμους  κάτι το οποίο μας χαροποίησε ιδιαίτερα και ίσως είναι και ένα στοιχείο που θα φανεί χρήσιμο σε νέους και μη έμπειρους αναβάτες.

Μέσα στην πόλη η σχετικά μεγάλη διάσταση του καθώς και τα 180 κιλά του δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα σε ελιγμούς και επιτόπιες μανούβρες.

Οι αναρτήσεις του XMAX κάνουν πολύ καλή δουλειά, δουλεύουν αρμονικά, προσφέρουν άνεση και ειδικά αν Κινήστε όλη μέρα στο κέντρο της πόλης είναι κάτι που θα εξακριβώσετε αμέσως και οι ίδιοι.

Η κατανάλωση του κυμάνθηκε μεταξύ 3,5-4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αρκετά οικονομικό δηλαδή.

Το XMAX είναι γρήγορο, στιβαρό με πολύ καλές αλλαγές κατεύθυνσης και θα κινηθεί αξιοπρεπέστατα εκτός πόλης ακόμα και με δυο άτομα.

Το XMAX TECH MAX κοστίζει 6.690€ και εδώ ισχύει ότι και στο TMAX, ότι πληρώνεις παίρνεις.

Και αποτι φαίνεται και από τις πωλήσεις του συγκεκριμένου υπάρχει αγοραστικό κοινό και υποψήφιοι που εκτιμούν το ποιοτικό αλλά και το premium πακέτο και είναι διατεθειμένοι να δώσουν αυτά τα λεφτά.

Για τους υπόλοιπος σίγουρα υπάρχουν φθηνότερες προτάσεις όχι όμως και καλύτερες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή