Δοκιμή: Ducati Streetfighter

Όπως κάθε Ducati, έτσι και η Streetfighter αποδεικνύει ότι το υψηλό Design είναι ιταλική υπόθεση.

3' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Tο όνομα Streetfighter επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο, αφήνοντας στην άκρη τον V2 και βάζοντας φωτιά στην ομώνυμη κατηγορία, αφού μέσα της κρύβεται το DNA της Panigale V4. Η γυμνή καλλονή είναι πιο ώριμη και δυνατή από ποτέ, αφού από τα 1.103 κυβικά του V4 κινητήρα 90ο Desmosedici Stradale αποδίδει 208 ίππους, αναστατώνοντας τους πάντες στο πέρασμά της.

Όπως κάθε Ducati, έτσι και η Streetfighter αποδεικνύει ότι το υψηλό Design είναι ιταλική υπόθεση και τα βλέμματα θαυμασμού σε κάθε φανάρι είναι η καλύτερη απόδειξη. Στο μπροστινό μέρος εκτός από την χαρακτηριστική μάσκα με τα αποδοτικά LED φωτιστικά σώματα πρωταγωνιστούν και τα αεροδυναμικά φτερά, τα οποία παράγουν 28 κιλά κάθετης δύναμης στα 270 χιλιόμετρα, συμβάλλοντας στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε αυτές τις ταχύτητες αλλά και στην ψύξη του κινητήρα. Ο V4 δεν δυσανασχετεί όταν κινείσαι σε ρυθμούς πόλης, αλλά δείχνει τα δόντια του όταν οι στροφές ανέβουν, προσφέροντάς σου εθιστικό ήχο και καταιγιστική επιτάχυνση σε όλες τις σχέσεις που μόνο με superbike μπορεί να συγκριθεί. Μόνο με superbike συγκρίνονται επίσης και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της μοτοσυκλέτας, αφού είναι εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να μπορείς να ευχαριστηθείς τις αρετές της ακόμα και αν δεν έχεις τις ικανότητες πρωταθλητή.

Η νέα Streetfighter δεν άλλαξε τακτική μόνο όσον αφορά τον κινητήρα, αφού και το παραδοσιακό χωροδικτύωμα αποτελεί πλέον παρελθόν. Τη θέση του πήρε ένα μικροσκοπικό αλουμινένιο πλαίσιο το οποίο ζυγίζει μόλις 4κιλά συμβάλλοντας στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας (201 κιλά πλήρης), μια εφαρμογή που ήρθε κατευθείαν από την Panigale V4. Συνεργάζεται φυσικά με κορυφαία περιφερειακά όπως το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι BPF (Big Piston Fork) 43χιλ της Showa και το επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, χωρίς βέβαια να απουσιάζει το σταμπιλιζατέρ. Η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται εξαιρετικά σε κάθε είδους στροφή, δίνοντας σου την απαραίτητη εμπιστοσύνη όταν η ταχύτητα και οι κλίσεις μεγαλώσουν. Κρατά με απόλυτη ακρίβεια την τροχιά που έχεις επιλέξει στην είσοδο, ενώ στην έξοδο έχεις πάντα μεγάλα αποθέματα δύναμης για να διακτινιστείς μέχρι την επόμενη στροφή.

Ακόμη ένας τομέας που εντυπωσιάζει είναι αυτός των φρένων, καθώς εδώ συναντάμε τις νέες δαγκάνες Stylema της Brembo που συνεργάζονται με το κορυφαίο Cornering ABS 9.1MP της Bosch. Έτσι όσο επιθετικός και αν είσαι στην ευθεία ξέρεις ότι όταν χρειαστείς τα φρένα θα είναι εκεί με σωστή αίσθηση και δύναμη που εντυπωσιάζει σε όλες τις συνθήκες. Για την πρόσφυση φροντίζει η Pirelli η οποία κατασκευάζει ειδικά για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα τα ελαστικά Diablo Rosso Corsa II ώστε να ταιριάζουν απόλυτα στο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και στη χρήση που προορίζεται.

Παρά τις ομοιότητες με την Superbike της ιταλικής εταιρίας, η Streetfighter δεν φτιάχτηκε μόνο για πίστα και ένα από τα βασικά στοιχεία που ξεχωρίζει είναι η θέση οδήγησης. Μπορείς έτσι να περάσεις πολλές ώρες μαζί της χωρίς να κουραστείς, αφού εκτός από το φαρδύ τιμόνι, η σέλα έχει περισσότερο αφρώδες και τα μαρσπιέ βρίσκονται σε σημείο που δεν ενοχλεί ακόμη και στις χαλαρές βόλτες. Παρόλα αυτά η θέση οδήγησης είναι αρκετά επιθετική αφού κάθεσαι πάνω στη μοτοσυκλέτα, έχοντας όμως τον απαραίτητο χώρο, παρότι πολλές φορές νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε μια μοτοσυκλέτα μικρότερου κυβισμού λόγω των μικρών διαστάσεων. Για τον συνεπιβάτη βέβαια τα πράγματα είναι πιο δύσκολα όπως σε κάθε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγόριας, καθώς όπως και στην Panigale,
πρέπει να συμβιβαστεί με το μικρό σελάκι που του αναλογεί.

Από την Panigale προέρχεται και η εντυπωσιακή  TFT οθόνη 5 ιντσών η οποία προσφέρει οποιαδήποτε πληροφορία μπορείς να χρειαστείς μέσα από ένα εύχρηστο μενού. Χωρίς να αφήνεις τα χέρια σου από το τιμόνι μπορείς να ρυθμίσεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αλλά και την απόδοση του κινητήρα, φέρνοντας έτσι κάθε παράμετρο στα μέτρα σου, για να απολαμβάνεις την Ιταλίδα καλλονή, κάθε στιγμή και σε κάθε διαδρομή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή