Τα ηλεκτρικά της Opel σε ορεινές διαδρομές

Τα ηλεκτρικά της Opel σε ορεινές διαδρομές

Τα Opel Corsa-e και Mokka-e κινούνται με άνεση σε ορεινές διαδρομές.

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ορισμένοι πιστεύουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μόνο για την πόλη, κάτι που – ασφαλώς – δεν ισχύει. Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Opel έχουν τα απαραίτητα προσόντα για ορεινές διαδρομές, όπως υψηλή ροπή  από στάση, καλή ελκτική πρόσφυση, ικανότητα ανάκτησης ενέργειας, με επακόλουθη ικανότητα πέδησης σε μία κατηφόρα, κορυφαία συμπεριφορά χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και μεγάλη αυτονομία.

Η ευελιξία και το κράτημα του μικρού και πολύ ευέλικτου Opel Corsa-e και του Opel Mokka-e είναι πρόσθετα πλεονεκτήματα σε ορεινές διαδρομές. Η μπαταρία όλων των ηλεκτρικών Opel είναι εγκατεστημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος, με αποτέλεσμα ένα ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους. Έτσι μειώνονται οι κλίσεις του αμαξώματος και το αυτοκίνητο στρίβει σταθερά σα να κινείται σε ράγες. Τόσο το Corsa-e όσο και το Mokka-e έχουν την ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 hp) που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα BEV έχουν στη διάθεσή τους ροπή 260 Nm ακόμα και από στάση. Σε δρόμους «σερπαντίνες», τέτοιες ικανότητες μεταμορφώνουν το βραβευμένο με το “2020 Golden Steering Wheel” Corsa-e και το Mokka-e σε sprinters.

Αντίστοιχη είναι η ικανότητα ανάβασης και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Το Opel Combo-e και το Opel Vivaro-e επίσης παράγουν ισχύ 100 kW (136 hp) και ροπή 260 Nm. Οι μπαταρίες τους είναι χαμηλά τοποθετημένες κάτω από το όχημα – κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την ασφάλεια, όταν τα οχήματα είναι πλήρως φορτωμένα. Με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 75 kWh, το Vivaro-e έχει αυτονομία περίπου 330 km, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP3. Ασφαλώς, μία τέτοια τιμή είναι αδύνατη εάν το όχημα κινείται μόνο σε ανηφορικές διαδρομές. Αλλά αφού το αυτοκίνητο φτάσει στην κορυφή, υπάρχει πάντα μία κατάβαση που ακολουθεί. Εάν ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα κινείται σε κατηφόρα με (σχεδόν) άδειο ρεζερβουάρ, τελικά θα σταματήσει παρά τη χαμηλή κατανάλωση. Αλλά αυτό δεν θα συμβεί με το Vivaro-e. Ο ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα γίνεται γεννήτρια, επιβραδύνοντας το όχημα σε μία κατηφόρα και ταυτόχρονα φορτίζοντας εν μέρει τη μπαταρία. Σε μία πεδινή περιοχή, το van έχει αρκετή ενέργεια ώστε να φτάσει στον επόμενο σταθμό ταχείας φόρτισης, Και ενώ το Vivaro-e επαναφορτίζει τη μπαταρία του στο 80% της χωρητικότητάς της σε 45 λεπτά, ο οδηγός μπορεί να κάνει ένα διάλειμμα (χρειάζονται μόνο 30 λεπτά για την επαναφόρτιση  μιας μικρότερης μπαταρίας 50 kWh στο 80 %). Στη συνέχεια, το Vivaro-e μπορεί να ξαναπάρει τα βουνά!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή