Ο «θρύλος» Μ με μηδενικούς ρύπους

Ο «θρύλος» Μ με μηδενικούς ρύπους

Το πλήρως ηλεκτρικό i4 της BMW προσφέρει πρακτικότητα και επιδόσεις

2' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η BMW i4 είναι ένα τετράθυρο gran coupé που συνδυάζει την ευρυχωρία και πρακτικότητα αυτής της αυτοκινητιστικής φιλοσοφίας με τις σπορ ικανότητες για τις οποίες φημίζεται η BMW και μια αυτονομία πειστική για μεγάλα ταξίδια.

Eίναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που δίνει έμφαση από την αρχή στις δυναμικές επιδόσεις. Αρχικά, δύο εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης BMW M με σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η BMW i4 M50 (με συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από 19 kWh/100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP), ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH, χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα πίσω, προσφέροντας συνολική ισχύ συστήματος 400 kW/544 ίππους και εξαιρετική οδηγική απόλαυση – ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 510 χλμ. στον κύκλο WLTP. Η BMW i4 eDrive40 (με συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από 16 kWh/100 χλμ. κατά WLTP) συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 250 kW/340 ίππων με κλασική πίσω κίνηση.

Ο «θρύλος» Μ με μηδενικούς ρύπους-1
Η i4 eDrive40 αναμένεται στην Ελλάδα το νέο έτος και κοστίζει από 54.850 ευρώ – με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά», 48.850 ευρώ.

Η μέγιστη αυτονομία του, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, είναι 590 χλμ. H BMW i4 M50 με το πρόγραμμα Sport Boost απελευθερώνει τη μέγιστη ισχύ αλλά και ροπή των 795 Nm του συστήματος κίνησης. Αυτό επιτρέπει στην έκδοση BMW M να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτ. Το σύστημα κίνησης της BMW i4 eDrive40 αποδίδει μέγιστη ροπή 430 Nm και επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Το συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας υψηλής τάσης είναι 83,9 kWh (καθαρό ενεργειακό περιεχόμενο 80,7 kWh). Με κέντρο βάρους έως 53 mm χαμηλότερο από αυτό της BMW Σειράς 3 Sedan, ομοιόμορφη κατανομή βάρους, ένα στρεπτικά άκαμπτο και ελαφρύ αμάξωμα, άριστη αεροδυναμική (Cd: 0,24) και επιπλέον ένα μακρύ μεταξόνιο και φαρδιά μετατρόχια δημιουργείται η καλύτερη συνταγή για τις σπορ ικανότητες της BMW και την εξαιρετική άνεση στις μεγάλες αποστάσεις.

Ο «θρύλος» Μ με μηδενικούς ρύπους-2
Στο εντυπωσιακό εσωτερικό δεσπόζει το πλήρως ψηφιακό BMW Curved Display, με την οθόνη ενδείξεων (12,3΄΄) και την οθόνη ελέγχου (14,9΄΄).

Εσωτερικά, το πλήρως ψηφιακό BMW Curved Display, το τμήμα της οθόνης ενδείξεων (12,3΄΄) και η οθόνη ελέγχου (14,9΄΄) συγχωνεύονται σε μια μονάδα πίσω από ένα κρύσταλλο κεκλιμένο προς τον οδηγό. Το ψηφιακό Intelligent Personal Assistant έχει αποκτήσει πρόσθετες ικανότητες και χρησιμοποιεί νέα γραφικά για να επικοινωνεί με τους επιβάτες.

Οι πρώτες BMW i4 κυκλοφόρησαν ήδη στους δρόμους του Μονάχου, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται να κυκλοφορήσουν με το νέο έτος. Η βασική i4 eDrive40 είναι πισωκίνητη, με 340 ίππους και κοστίζει από 54.850 ευρώ. Με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά» η τελική τιμή της είναι 48.850 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή