Η Peugeot πρωτοπορεί και πάλι

Το Ε-308 θα γίνει το πρώτο ευρωπαϊκό αμιγώς ηλεκτρικό station wagon

2' 4" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά Peugeot 308 θα είναι διαθέσιμα από το 2023, με την Peugeot να είναι ο πρώτος Ευρωπαίος κατασκευαστής που θα προσφέρει ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο station wagon (SW). Τα ηλεκτρικά 308 και 308 SW θα κινεί ένας ολοκαίνουργος ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 115 kW (156 ίππων) και θα επιτυγχάνουν αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων (κύκλος WLTP), ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού τους.

Η ελκυστική εμφάνιση του 308 συνδυάζεται με την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της φίρμας και με κορυφαία για την κατηγορία οικονομία, με μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τις 12,7 kWh. Διαθέσιμα στα επίπεδα εξοπλισμού Allure και GT, τα νέα Peugeot E-308 και E-308 SW θα βρίσκονται στην αγορά στα μέσα του 2023, ενώ θα κατασκευάζονται για την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια αγορά, στη Γαλλία, στις εγκαταστάσεις του Mulhouse.

Ο σχεδιασμός των νέων Peugeot E-308 και E-308 SW εμπνέεται τόσο από το DNA της Peugeot όσο και από τον δυναμισμό μιας ανώτερης κατηγορίας της αγοράς.

Το μακρύτερο καπό τονίζει την εντυπωσιακή σιλουέτα του αμαξώματος, οι αναλογίες είναι έντονες, αλλά και διακριτικές, και το νέο έμβλημα της μάρκας δεσπόζει στο κέντρο της μπροστινής γρίλιας.

Η Peugeot πρωτοπορεί και πάλι-1
Από δημόσιο φορτιστή ισχύος 100 kW, το αυτοκίνητο χρειάζεται λιγότερο από 25 λεπτά για φόρτιση από 20% έως 80%.

Από μπροστά η χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή με τους «κυνόδοντες» πλαισιώνει τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED, ενσωματώνοντας ιδανικά το 308 και 308 SW στην οικογένεια της Peugeot, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους τρεις «όνυχες» των πίσω LED φώτων. Οι νέες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών έχουν εξελιχθεί ειδικά για τις 100% ηλεκτρικές εκδόσεις των Peugeot 308 και 308 SW. Η αεροδυναμική τους απόδοση είναι εξαιρετικά μελετημένη, ώστε να εξασφαλίζει τη βελτιστοποίηση της οικονομίας. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 115 kW (156 ίππους) και ροπή 260 Nm (διαθέσιμη «από το ρελαντί») για ακαριαία απόκριση. Ο νέος κινητήρας θα κινεί το E-308 απολύτως αθόρυβα, χωρίς κραδασμούς και χωρίς καθόλου εκπομπές CO2. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έρχεται να συμπληρώσει την υπάρχουσα γκάμα, η οποία περιλαμβάνει τις εκδόσεις plug-in hybrid των 180 ίππων/132 kW και 225 ίππων/162 kW, καθώς και τις εκδόσεις με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Η μπαταρία είναι και αυτή νέας γενιάς. Πρόκειται για μια μπαταρία υψηλής τάσεως των 54 kWh (51 kWh ωφέλιμο) νέας χημικής σύνθεσης. Ο ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και έχει ονομαστική ισχύ 11 kW. Η υποδοχή για το βύσμα φόρτισης δέχεται όλους τους τύπους σύνδεσης. Από δημόσιο φορτιστή ισχύος 100 kW το αυτοκίνητο χρειάζεται για φόρτιση από 20% έως 80%, λιγότερο από 25 λεπτά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή