Νέα BMW M2, ένεση αδρεναλίνης

Το τρίλιτρο μοντέλο αποδίδει 460 ίππους και έχει 0-100 σε 4,1 δευτερόλεπτα

2' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η αθλητική εμφάνιση της νέας BMW M2 διαμορφώνεται από τις compact διαστάσεις, τις δυναμικές αναλογίες και τα σχεδιαστικά γνωρίσματα M. Σε μήκος είναι κατά 214 mm μικρότερη από την BMW M4 και το μεταξόνιό της είναι κατά 110 mm μικρότερο. Την ίδια στιγμή, το πλάτος του οχήματος και τα μετατρόχια υπερβαίνουν κατά πολύ τα αντίστοιχα της νέας BMW σειράς 2.

Η έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά συνόλου ξεχωρίζει με τα τυπικά χαρακτηριστικά απόδοσης M που διαθέτει. Διαφέροντας μόνο σε λίγες λεπτομέρειες από τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στα μοντέλα BMW M3 και BMW M4, η μονάδα των 3.0 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 460 ίππων. Ο κινητήρας κάτω από το καπό της νέας M2 ξεπερνάει σε απόδοση τη βασική μονάδα που χρησιμοποιούσε η προκάτοχός της κατά 90 ίππους. Η μέγιστη ροπή των 550 Nm παράγεται μεταξύ 2.650 και 5.870 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.250 στροφές. Ο νέος κινητήρας έχει μέγιστο όριο περιστροφής τις 7.200 στροφές. Η αύξηση της απόδοσης του κινητήρα συνοδεύεται από ένα συναισθηματικά πλούσιο ήχο που παράγεται από το ειδικό σύστημα εξαγωγής M με ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια. Το σύστημα παροχής λαδιού είναι σχεδιασμένο για να διαχειρίζεται εξαιρετικά δυναμικές οδηγικές καταστάσεις στην πίστα, όπως και το σύστημα ψύξης. Η M2 ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και σε 4,3 δευτερόλεπτα όταν εφοδιάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 200 χλμ./ώρα σε 13,5 δευτ. (αυτόματο) ή 14,3 δευτ. (χειροκίνητο). Η τελική ταχύτητα (περιορισμένη από τον ηλεκτρονικό κόφτη) είναι 250 χλμ./ώρα και μπορεί να αυξηθεί στα 285 χλμ. με την παραγγελία του προαιρετικού M Driver’s Package.

Η τελική ταχύτητα (περιορισμένη από ηλεκτρονικό κόφτη) είναι 250 χλμ./ώρα, αλλά μπορεί να αυξηθεί (έξτρα πακέτο) στα 285 χλμ.

Ανεξάρτητα από την επιλογή του κιβωτίου ταχυτήτων, η παραδοσιακή μορφή δυναμικής απόδοσης της BMW M2 ενσαρκώνεται επίσης από τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Η γραμμική ανάπτυξη των δυνάμεων πλευρικής επιτάχυνσης που χαρακτηρίζει τα μοντέλα M βοηθάει τον οδηγό να κατευθύνει το όχημα μέσα από στροφές με ελεγχόμενα drift, για παράδειγμα. Η στάνταρ λειτουργία M Traction Control είναι επίσης σχεδιασμένη για να μπορεί ο οδηγός να δοκιμάζει με ασφάλεια τα όρια απόδοσης του οχήματος, θέτοντας μεμονωμένα όρια παρέμβασης του συστήματος για τον περιορισμό της ολίσθησης των τροχών, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δέκα στάδια.

Η νέα BMW M2 υιοθετεί κόκπιτ με οδηγοκεντρική σχεδίαση που περιλαμβάνει όργανα, χειριστήρια και επιλογές ρύθμισης ειδικά για μοντέλα M, καθώς και το προηγμένο BMW Curved Display. Πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση, όπως το Shift Lights, εμφανίζονται με μια νέα γραφική διάταξη στην οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών. Τα ειδικά για μοντέλα Μ widgets για τη διαμόρφωση του οχήματος και την κατάσταση των ελαστικών, είναι δύο μόνο από τα στοιχεία που μπορούν να εμφανιστούν στην οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών. Το προαιρετικό BMW Head-Up Display περιλαμβάνει επίσης ενδείξεις ειδικές για μοντέλα M. Το παγκόσμιο λανσάρισμα της νέας M2 θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2023.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή