Αυτή είναι η νέα Porsche Cayenne GTS

2' 14" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην Porsche, τα αρχικά GTS σημαίνουν Gran Turismo Sport – στην πράξη σημαίνουν μια επιπλέον δόση δυναμισμού και επιδόσεων μεγάλων αποστάσεων. Στον πυρήνα της, η Cayenne είναι ταυτόχρονα ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και ένα SUV παντός εδάφους. Για τα μοντέλα GTS, ωστόσο, αυτή η ισορροπία παραδοσιακά δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη βελτιωμένη ικανότητα στον δρόμο. Χάρη στο πανίσχυρο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, τις ρυθμίσεις ακριβείας και το μοναδικό design, η νέα Cayenne GTS παραμένει πιστή σ’ αυτή την αρχή, ενώ παράλληλα συνεχίζει να είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση.

Το ειδικό πλαίσιο GTS, τελειοποιημένο με ακρίβεια, και το κατά 10 χιλιοστά χαμηλότερο ύψος οδήγησης σηματοδοτούν μια συναρπαστική εξέλιξη για την Cayenne GTS. Επίσης, το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον στον βασικό εξοπλισμό του προσαρμοστική αερανάρτηση, σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης ενεργής ανάρτησης Porsche (PASM) και το σύστημα κατανομής ροπής Porsche (PTV Plus). Όλα τα εξαρτήματα του πλαισίου και τα συστήματα ελέγχου, όπως το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Porsche (PTS) και το προαιρετικό σύστημα δυναμικού ελέγχου πλαισίου (PDCC) έχουν σχεδιαστεί ειδικά για βέλτιστες επιδόσεις στον δρόμο.

Η τεχνολογία απόσβεσης δύο βαλβίδων GTS προσφέρει εντυπωσιακή απόκριση, ενώ η αερανάρτηση δύο θαλάμων εγγυάται εξαιρετικά δυναμική ελαστικότητα στο αυτοκίνητο, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα άνεση για τον οδηγό. Τα ρουλεμάν περιστροφής του μπροστινού άξονα των μοντέλων Cayenne GTS προέρχονται από την Cayenn Turbo GT (μη διαθέσιμη στην Ευρώπη) και αυξάνουν την αρνητική γωνία κάμπερ των τροχών κατά 0,58 μοίρες σε σύγκριση με άλλα μοντέλα Cayenne. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακή ευελιξία στις στροφές και εξαιρετικά δυναμικός χειρισμός.

Μεγαλύτερη απόδοση και 30 kW (40 ίπποι) περισσότερη ισχύς από το προηγούμενο μοντέλο

Εκτός από το προσαρμοσμένο με ακρίβεια πλαίσιο, ο χαρισματικός V8 αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό της Cayenne GTS. Ο twin-turbo κινητήρας V8 4,0 λίτρων, σχεδιασμένος από την Porsche και κατασκευασμένος στο Zuffenhausen, διαθέτει πλέον πλήρως αναβαθμισμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα βελτιωμένη απόδοση και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις καθώς αποδίδει πλέον ισχύ 368 kW (500 ίπποι) – μια αύξηση της τάξεως των 30 kW (40 ίπποι) σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέγιστη ροπή είναι πλέον 660 Nm, αυξημένη κατά 40 Nm. Το ανανεωμένο οκτατάχυτο κιβώτιο Tiptronic S βελτιώνει αισθητά τις οδηγικές επιδόσεις με μικρότερους χρόνους απόκρισης και αλλαγής ταχυτήτων στις λειτουργίες Sport και Sport Plus.

Ο συνδυασμός όλων αυτών των χαρακτηριστικών χαρίζει στο τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο πραγματικά εντυπωσιακές επιδόσεις. Η νέα Cayenne GTS επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα στα 275 km/h. Μια ακόμη τεχνική καινοτομία είναι ότι το κιβώτιο τετρακίνησης για τη διαχείριση της πρόσφυσης Porsche (PTM) διαθέτει ανεξάρτητο κύκλωμα ψύξης, μια τεχνολογία που υιοθετήθηκε επίσης κι από το υψηλών επιδόσεων μοντέλο Turbo GT. Σταθεροποιεί τη συνεχή ικανότητα φορτίου – για παράδειγμα, όταν η οδήγηση γίνεται σε πίστα ή σε ορεινές διαδρομές.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή