ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σπάει τα ρεκόρ το νέο Honda Civic Type R

73934_honda_civic_type_r_sets_new_benchmark_time_at_monza_with_honda_wtcc_s
73924_honda_civic_type_r_sets_new_benchmark_time_at_estoril_with_wtcc_safety--1
73923_honda_civic_type_r_sets_new_benchmark_time_at_estoril_with_wtcc_safety
73931_honda_civic_type_r_sets_new_benchmark_time_at_hungaroring_with_honda_s_wtcc
73928_honda_civic_type_r_sets_new_benchmark_time_at_hungaroring_with_honda_s_wtcc

Το Civic Type R της Honda, έχει οργώσει την Ευρώπη με σκοπό να δημιουργήσει νέα σημεία αναφοράς για τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα παραγωγής σε πέντε θρυλικές Ευρωπαϊκές πίστες.

Εμπνευσμένη από το Civic Type R που κατέρριψε το ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητων οχημάτων στην πίστα του Nürburgring Nordschleife το Μάιο του 2014, η ομάδα της Honda θέλησε να ανεβάσει στην κορυφή το Type R hatchback υψηλών επιδόσεων με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Το εγχείρημα ξεκίνησε μία βροχερή ημέρα του Απριλίου στο Silverstone, την έδρα του Βρετανικού Grand Prix. Ο τρεις φορές νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού Matt Neal σημείωσε χρόνο 2’44.45. Επιδιώκοντας μία καλύτερη επίδοση, ο Matt και η ομάδα του επέστρεψαν στο σιρκουί προς το τέλος του μήνα και έκαναν χρόνο 2’31.85 σε στεγνές συνθήκες.    

Στις αρχές Μαΐου, η προσοχή στράφηκε στο θρυλικό σιρκουί Spa-Francorchamps στο Βέλγιο. Στην πίστα αυτή – αγαπημένη των οδηγών κάθε εθνικότητας- με το διάσημο τμήμα Eau Rouge, το τιμόνι πήρε ο νεαρός οδηγός της Honda Racing, Rob Huff. Ο Huff οδήγησε ένα ιλιγγιώδη γύρο σε χρόνο 2’56.91.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση δύο προσπαθειών, επόμενος στόχος ήταν η ιστορική  πίστα της Monza στην Ιταλία. Ένα ακόμα μέλος της ομάδας WTCC της Honda, ο Norbert Michelisz από την Ουγγαρία, πήρε το τιμόνι στη διάσημη Parabolica και έγραψε το 2’15.16.

Το αυτοκίνητο προετοιμαζόταν πυρετωδώς να αντιμετωπίσει το τελευταίο σιρκουί, το Hungaroring, αλλά προηγήθηκε μία βόλτα στο ιστορικό  Estoril όπου ο Tiago Monteiro ανέλαβε τα ηνία στα πάτρια εδάφη. Ωστόσο, ένα σοβαρό ατύχημα στο Γερμανικό Αγώνα του WTCC έθεσε τον άσο της Honda εκτός δράσης. Ο άλλος Πορτογάλος αγωνιζόμενος και οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας του WTCC Bruno Correia επιστρατεύτηκε για τον αγώνα, έχοντας ειδοποιηθεί μόλις 24 ώρες νωρίτερα. Μετά από μία μόλις ημέρα εξοικείωσης με το αυτοκίνητο, ο Bruno πέτυχε χρόνο 2’4.08.

Τέλος, η ομάδα έφτασε στον τελευταίο της σταθμό, στην Ουγγαρία, στις 6 Ιουνίου. Ο ιδανικός οδηγός γι’ αυτή την αποστολή ήταν και πάλι ο Norbert Michelisz, έχοντας αναδειχτεί νικητής εδώ το 2015 με ένα WTCC Civic Type R για την ανεξάρτητη ομάδα Zengõ Motorsport. Οδηγώντας το Type R επί δύο ημέρες στο όριο, ο Norbert σημείωσε ρεκόρ 2’10.85 ολοκληρώνοντας έτσι την προσπάθεια και στο 5ο σιρκουί.  

Χρόνοι-ρεκόρ του Civic Type R

Ημερομηνία

Πίστα

Χρόνος Γύρου

Οδηγός

4 Απριλίου 2016

Silverstone (Grand Prix Circuit), Βρετανία

2’44.45(wet)

Matt Neal (GBR)

26 Απριλίου 2016

Silverstone (Grand Prix Circuit), Βρετανία

2’31.85 (dry)

Matt Neal (GBR)

10 Μαΐου 2016

Circuit de Spa-Francorchamps, Belgium

2’56.91

Rob Huff
(GBR)

23 Μαΐου 2016

Autodromo Nazionale Monza (Grand Prix Circuit), Ιταλία

2’15.16

Nobert Michelisz
(HUN)

31 Μαΐου 2016

Autódromo do Estoril, Πορτογαλία

2’04.08

Bruno Correia (POR)

6 Μαΐου 2016

Hungaroring, Ουγγαρία

2’10.85

Nobert Michelisz
(HUN)