ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

F1: Έρχεται και το βρετανικό Grand Prix

f1-erchetai-kai-to-vretaniko-grand-prix
Το Σίλβερστον έρχεται αμέσως μετά την Αυστρία αλλά οι δυο αγώνες δε θα μπορούσαν να διαφέρουν περισσότερο: Μετά την επιλογή των πιο μαλακών γομών στη γκάμα του P Zero για την Αυστρία, έρχεται η επιλογή των πιο σκληρών γομών στη γκάμα, για το Σίλβερστον (μόνο η μαλακή γόμα είναι κοινή και στις δυο περιπτώσεις καθώς θα βρίσκεται σε κάθε αγώνα φέτος). Είναι μόλις η δεύτερη φορά φέτος – μετά την Ισπανία – που θα κάνει την εμφάνισή της, η σκληρή γόμα. Αυτό συμβαίνει λόγω της υψηλής φόρτισης και των υψηλών απαιτήσεων της Βρετανικής πίστας που συνδυάζει ευθείες υψηλής ταχύτητας, με απότομες αλλαγές πορείας.
 
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ
 
• Το Σίλβερστον είναι μια από τις πίστες όπου απαντώνται οι υψηλότερες πλευρικές φορτίσεις για τα ελαστικά, σε όλη τη σεζόν. 
• Υψηλές τιμές κάθετης δύναμης πιέζουν προς τα κάτω τα μονοθέσια και τα ελαστικά δέχονται σημαντικές δυνάμεις από όλες τις διευθύνσεις. 
• Ο καιρός παραδοσιακά είναι απρόβλεπτος, μπορεί να έχουμε λιακάδα ή καταρρακτώδη βροχή. 
• Αναμένονται τουλάχιστον δυο πιτ στοπ ανά μονοθέσιο λόγω υψηλών τιμών φθοράς των ελαστικών αλλά και πτώσης στην απόδοσή τους λόγω θερμικής καταπόνησης. 
• H άσφαλτος προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης αυτό επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις στην επιφάνεια του ελαστικού. 
• Όπως έγινε και το 2014, αμέσως μετά τον αγώνα του Σίλβερστον θα διεξαχθούν εκεί, δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης. 
 
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ
 
• Πορτοκαλί σκληρή: Δεν την έχουμε δει πολύ συχνά φέτος αλλά λογικά θα χρησιμοποιηθεί σε κάποιο σημείο του αγώνα στο Σίλβερστον. 
• Άσπρη, μέση: Θα είναι δημοφιλές ως ελαστικό αγώνα ενώ αποτελεί μαζί με τη σκληρή γόμα τις δυο υποχρεωτικές επιλογές για το τριήμερο. 
• Κίτρινη, μαλακή: Βρίσκεται σε όλους τους αγώνες φέτος και είναι η πιο μαλακή διαθέσιμη γόμα, στο Σίλβερστον. Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή των ομάδων αν δει κανείς τις ποσότητες που επέλεξαν. 
 
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΥΣΙ:
 
• Ο αγώνας επηρεάστηκε από την βροχή και την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, αυτά μπέρδεψαν τη στρατηγική. Ο νικητής του αγώνα Lewis Hamilton σταμάτησε δυο φορές, στον 19ο γύρο έβγαλε τη μέση γόμα και έβαλε τη σκληρή και μετά στον 43ο γύρο έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά. 
• Καθώς η βροχή άρχισε να πέφτει απότομα λίγο πριν το τέλος του αγώνα η καλύτερη εναλλακτική στρατηγική ήταν μια πολύ αισιόδοξη. Ο Sebastian Vettel σταμάτησε πιο νωρίς απ' όλους για ενδιάμεσα ελαστικά, αυτό του επέτρεψε να κερδίσει δυο θέσεις και ν' ανέβει στο βάθρο.