Νέα Mercedes-Benz A-Class: Υψηλή τεχνολογία, ελκυστική σιλουέτα

Νέα Mercedes-Benz A-Class: Υψηλή τεχνολογία, ελκυστική σιλουέτα

2' 16" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Ταξιδέψαμε μέχρι το Αμστερνταμ στην Ολλανδία για να γνωρίσουμε από κοντά σε πρώτη παγκόσμια παρουσίαση τη νέα Mercedes-Benz A-Class. Το νέο hatchback μοντέλο έχει στόχο να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μικρότερων σε ηλικία πελατών. Με μια πρώτη ματιά, η καινoύργια –πιο επιθετική– σχεδίαση και το δυναμικό του προφίλ είναι τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο νέο μικρομεσαίο μοντέλο της premium εταιρείας, ενώ οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του φτάνει τα 4,42 μέτρα, το πλάτος τα 1,8 μέτρα και το ύψος τα 1,44 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2,73 μέτρα. Παράλληλα, μεγάλωσαν οι εσωτερικοί χώροι, με το πορτ-μπαγκάζ να φτάνει τα 370 λίτρα και την καμπίνα να μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 επιβάτες.

Αναμφίβολα, όμως, το δυνατό χαρακτηριστικό της νέας A-Class είναι η τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται. Το «ψηφιακό» ταμπλό της ανεβάζει τον πήχυ στη συνδεσιμότητα ανάμεσα στο αυτοκίνητο, στον χρήστη και στον υπόλοιπο κόσμο. Το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) διαθέτει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να «καταλαβαίνει» τις φωνητικές εντολές του επιβάτη, καθώς και να προσαρμόζει τις ηλεκτρονικές λειτουργίες ανάλογα με τις συνήθειές του.

Η νέα Mercedes-Benz θα προσφέρεται με δύο ψηφιακές οθόνες. Στην πρώτη περίπτωση οι δύο οθόνες του ταμπλό είναι 7 ίντσες, στη δεύτερη περίπτωση είναι 7 ίντσες ο πίνακας οργάνων και 10,25 ίντσες η κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων και ο τελευταίος συνδυασμός φέρει δύο οθόνες 10,25 ιντσών. Η μία εκ των δύο οθονών, και συγκεκριμένα η κεντρική, προσφέρει τη δυνατότητα πλοήγησης στο Διαδίκτυο και τον έλεγχο των συστημάτων ψυχαγωγίας και άνεσης, ενώ η δεύτερη λειτουργεί ως πίνακας οργάνων παρέχοντας στον οδηγό τις σημαντικότερες πληροφορίες του αυτοκινήτου.

Το επίσημο λανσάρισμα της νέας Mercedes-Benz A-Class θα γίνει στα τέλη της άνοιξης και θα διατίθεται με τρεις κινητήρες. Πολύ σημαντική προσθήκη στη μηχανολογική γκάμα της γερμανικής εταιρείας είναι ο βενζινοκινητήρας 1.4 turbo των 163 ίππων και 250 Nm ροπής. Η έκδοση Α200 που θα εφοδιάζεται με τον παραπάνω κινητήρα θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και σύμφωνα με το εργοστάσιο, η μέση κατανάλωση είναι 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ στην περίπτωση που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η μέση κατανάλωση μειώνεται κατά 0,5 λτ./100 χλμ. Η έκδοση Α250 θα προσφέρεται με τον εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 224 ίππων και 350 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι 6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων είναι 141 γρ./χλμ. Τέλος, δεν θα λείπει ο γνώριμος πετρελαιοκινητήρας 1.5 των 116 ίππων και 260 Nm ροπής, ο οποίος καταναλώνει μόλις 4,1 λτ./100 χλμ.

Στην Ελλάδα αναμένεται να έρθει στα τέλη της άνοιξης, ενώ σχεδόν ένα μήνα νωρίτερα θα ανακοινωθούν οι τιμές για την ελληνική αγορά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή