Μαγική βόλτα στον 20ό αιώνα

1' 11" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Tο «ροντάρισμα» του ΕΜΣΤ με τις εκδηλώσεις στην ταράτσα ή στη βεράντα έχει από μόνο του κάτι ρομαντικό ή δραματικό, καθώς το λευκό εσωτερικά κτίριο, παράδοξα κενό ακόμη, «εκβάλλει» στην οροφή με θέα τη χρυσή Ακρόπολη. Με τη Λυρική, προχθές, ήταν μια ώσμωση καλλιτεχνική, άλλου διαμετρήματος, καθώς ο θερμός αέρας ακόμη και με σκοτάδι έσμιγε με τραγούδια από τον 20ό αιώνα που δεν έχουμε συνηθίσει να ακούμε: Μπρίτεν, Ραβέλ, Ραχμάνινοφ, Μπερνστάιν, Στραβίνσκι, Ντιπάρκ… Το ρωσικό του Βλασόφ που ερμήνευσε, απολύτως στο στοιχείο της, η Ελενα Κελεσίδη ήταν και αυτό θαυμάσιο. Στο πιάνο η Σοφία Ταμβακοπούλου και στη σκηνή, σε πολύ κοντινή απόσταση από το κοινό, εναλλάσσονταν οι επτά τραγουδιστές, μόνοι ή σε ζεύγη, για να καταλήξουν όλοι επί σκηνής για την κορύφωση με Στραβίνσκι. Ηταν ένας κι ένας. Συμπαθείς, δικοί μας άνθρωποι οι ερμηνευτές της Λυρικής, διαβασμένοι και συγκινημένοι. Η Ελενα Κελεσίδη, με ωραίο φόρεμα και τεατράλε εμφάνιση, έδειχνε να το χαίρεται. Ο Διονύσης Σούρμπης, εσωτερικός στον Ραβέλ. Ο Χρήστος Κεχρής, μια ωραία φωνή και έντιμη παρουσία. Η Αγγελική Καθαρίου, εξαίρετη στο σόλο του Μπερνστάιν. Ο Γιάννης Χριστόπουλος, με τη θερμή φωνή του, πάντα σταθερά καλός (ιδιαίτερος στο τραγούδι του Reynaldo Hahn). Η Μαριλένα Στριφτόμπολα, καθαρή, βαθιά φωνή, σε Μπρίτεν και Ραβέλ. Ο Νίκος Κοτενίδης, επίσης εντυπωσιακός και θεατρικός. Στο πιάνο, η Σοφία Ταμβακοπούλου, διακριτική, ουσιαστική, έπαιξε σε μία ώρα έναν ολόκληρο κόσμο με τραγούδια πολλών συνθετών.

Μια βραδιά που έμεινε με ειδικό βάρος και νόημα ύπαρξης.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή