Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θέτει τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
η-ολυμπιακή-ζυθοποιία-θέτει-τις-βάσει-561873595

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θέτει τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο

Σαφής στρατηγική, υψηλοί και μετρήσιμοι στόχοι και βέλτιστες πρακτικές.

Πιστή στη δέσμευσή της για ένα βιώσιμο μέλλον, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θέτει ως στόχο το Μηδέν: μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, μηδενική σπατάλη νερού κατά την παραγωγική διαδικασία, μηδενική κατάχρηση αλκοόλ μέσω της ενεργής προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης και μηδενικά ατυχήματα στον χώρο εργασίας, υιοθετώντας μια ολιστική κουλτούρα υγείας και ασφάλειας.

Με δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα Ευβοίας, περισσότερους από 450 εργαζόμενους, 1.000 συνεργάτες χονδρεμπορίου, 112.500 σημεία πώλησης πανελλαδικά, 11 προϊόντα παραγόμενα στην Ελλάδα και εξαγωγές σε 39 χώρες και στις 5 ηπείρους, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει στην τήρηση των αυστηρότερων προδιαγραφών ασφάλειας και ποιότητας και την εφαρμογή φιλικών προς το περιβάλλον μηχανισμών, αποσκοπώντας μακροπρόθεσμα στην εκμηδένιση του ανθρακικού της αποτυπώματος.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θέτει τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο-1

Ήδη μέσα από τον διαρκή εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και τις πρακτικές που ακολουθούνται, από το 2015 και στα  δυο εργοστάσιά της έχει επιτευχθεί μείωση 52% των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης θερμικής ενέργειας, καθώς επίσης μείωση 35% στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Φιλόδοξοι στόχοι έχουν τεθεί και για τον μηδενισμό της σπατάλης νερού. Από το 2015, και στις δύο παραγωγικές της μονάδες έχει μειωθεί η κατανάλωση νερού κατά 48% στην παραγωγική διαδικασία κάθε εκατόλιτρου μπύρας, ενώ το 2021 ολοκληρώθηκε η διαδικασία χαρτογράφησης νερού για τον προσδιορισμό περιοχών βελτίωσης τόσο στη Σίνδο όσο και στη Ριτσώνα, με εστίαση στη γραμμή εμφιάλωσης.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θέτει τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο-2

Ως σταθερή και βασική της προτεραιότητα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ιεραρχεί την υγεία και την ασφάλεια του έμψυχου δυναμικού της. Οι πρακτικές και οι διαδικασίες που ακολουθεί της χάρισαν τη «Χρυσή» διάκριση στην κατηγορία «Κουλτούρα Υγείας και Ασφάλειας» στα Health & Safety Awards 2021, ενώ από το 2017 σημειώθηκε αύξηση 38% στο ποσοστό συμμόρφωσης του προσωπικού ως προς τους βασικούς κανόνες ασφαλείας. Προωθώντας μια κουλτούρα μηδενικών ατυχημάτων στον χώρο εργασίας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έθεσε ως στόχο πενταετίας, έως και το 2022, τη σταδιακή μείωσή τους σε ετήσια βάση, με ορίζοντα το 2030 τα ατυχήματα στον χώρο εργασίας να είναι μηδενικά μέσα. Πραγματοποιείται συνεχής επικοινωνία μέσω εκπαιδεύσεων και εσωτερικών σημάνσεων στο σύνολο των εγκαταστάσεων της εταιρείας, ενώ με συμμετοχή εργαζόμενων από όλα τα Τμήματα και Διευθύνσεις έχουν συσταθεί ομάδες, οι οποίες πραγματοποιούν προγραμματισμένες μηνιαίες συναντήσεις και αποτελούν τους «πρεσβευτές» της εταιρείας ως προς την Υγεία και την Ασφάλεια, καθώς επίσης ομάδες πρώτων βοηθειών, τα μέλη των οποίων εκπαιδεύονται από τον Ερυθρό Σταυρό, λαμβάνοντας αντίστοιχη πιστοποίηση, και υλοποιούν έκτακτες ασκήσεις ασφαλείας με προσομοίωση πραγματικών συνθηκών. Μηνιαίες ενημερώσεις εφιστούν την προσοχή σε ενδεχόμενους κινδύνους κατά την εργασία, ενώ διαδικτυακό σύστημα καταγραφής αναφορών και παρατηρήσεων ασφαλείας των «παρ’ ολίγον ατυχημάτων» διερευνά διεξοδικά μη ασφαλείς συμπεριφορές και συνθήκες.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία θέτει τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο-3

Αντίστοιχη έμφαση δίνεται όμως και στην ασφάλεια κατά την οδήγηση. Διαδικτυακές εκπαιδεύσεις για εργαζόμενους που διαθέτουν εταιρικό όχημα, καθώς επίσης θεωρητικές και πρακτικές εκπαιδεύσεις ασφαλούς οδήγησης για τους οδηγούς φορτηγών εδραιώνουν την κουλτούρα της ασφαλούς οδήγησης στην εταιρεία. Για αυτό και βασική πρωτοβουλία της εταιρείας το 2021, που συνδυάζει την ασφάλεια κατά την οδήγηση με την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, ήταν η εγκατάσταση αλκοολόμετρου στο σύνολο του εταιρικού της στόλου.

Οι περιβαλλοντικές αξίες στον πυρήνα των εταιρικών πολιτικών αποτελούν το κλειδί για ένα βιώσιμο αύριο. Με τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής περισσότερο ορατές από ποτέ, η περιβαλλοντική εταιρική υπευθυνότητα είναι πια ένα κρίσιμο ζητούμενο, το οποίο η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη ενσωματώσει με επιτυχία στην κουλτούρα της: η σαφής στρατηγική, οι υψηλοί στόχοι και οι βέλτιστες πρακτικές δημιουργούν τις προϋποθέσεις για έναν καλύτερο, πιο «πράσινο» κόσμο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή