BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge

3' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

To νέο Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge του οίκου Breguet είναι από τα ρολόγια που εύκολα μπορεί να κατατάξει κάποιος στην κατηγορία του αριστουργήματος. Πέρα από την οφθαλμοφανή πολυπλοκότητά του, το νέο αυτό μοντέλο είναι ένας ακόμη φόρος τιμής στον εφευρέτη του tourbillon, Abraham-Louis Breguet. Γι’ αυτό και οι λέξεις Quai de l’Horloge έχουν τη σημασία τους, καθώς αναφέρονται στο κτήριο της οδού Quai de l’Horloge 39, στις όχθες του Σηκουάνα στο Παρίσι, κοντά στη Notre Dame, εκεί όπου ο Breguet μεγαλούργησε από το 1775 και έπειτα.

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-1

 

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-2

Ακόμη και το παραμικρό εξάρτημα του μηχανισμού του έχει χειροποίητο φινίρισμα ενώ στο πίσω μέρος του ρολογιού είναι περίτεχνα χαραγμένη η εικόνα του περίφημου κτηρίου.

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-3

 

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-4

 

Ο Abraham Louis Breguet εφηύρε το tourbillon το 1801 σε μία προσπάθεια να αντισταθμίσει την δύναμη της βαρύτητας η οποία επηρεάζει την χρονομετρική ακρίβεια ενός μηχανισμού. Για τον λόγο αυτό ενσωμάτωσε τον τροχό του μπαλανσιέ και το ελατήριο μαζί με το σύστημα διαφυγής (μοχλός και τροχός διαφυγής) σε έναν κινητό κλωβό που περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του. Ως γνωστόν, πέρα από την τεχνική λύση που προσφέρει στον τομέα της ακρίβειας, το tourbillon είναι ένα από τα πλέον συναρπαστικά και περιζήτητα συστήματα στην ωρολογοποιία.

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-5

 

Ο μηχανισμός αυτού του εκπληκτικού δείγματος υψηλής ωρολογοποιίας έχει όχι ένα αλλά δύο tourbillons, τα οποία συνδέονται με ένα κεντρικό διαφορικό. Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντούμε αυτή τη διάταξη σε ρολόι της Breguet. Double Tourbillon είχαμε δει για πρώτη φορά το 2006. Τώρα όμως το Double Tourbillon είναι απαλλαγμένο από το καντράν, αποκαλύπτοντας όλη την ομορφιά και την περιπλοκότητα του μηχανισμού.

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-6

 

Σαν περίτεχνο γλυπτό, ο εκτεθειμένος μηχανισμός περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του, πραγματοποιώντας μία πλήρη περιστροφή κάθε 12 ώρες. Τα δύο ανεξάρτητα tourbillons εκτελούν μία πλήρη περιστροφή κάθε λεπτό και η μπάρα που τα συνδέει κινείται ταυτοχρόνως εκτελώντας και χρέη ωροδείκτη. 

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-7

 

Τα μέρη που χειρίζονται την μέτρηση της ώρας στο Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge είναι σχεδόν ίδια με εκείνα του πρώτου Double Tourbillon. Τα ελατήρια του μπαλανσιέ είναι ατσάλινα και διαθέτουν τη χαρακτηριστική τερματική καμπύλη, που επιτρέπει την ομόκεντρη ανάπτυξη του ελατηρίου, μία λύση που επινόησε ο ιδρυτής του οίκου, η οποία έχει μείνει στην ιστορία ως Breguet overcoil. Το ελατήριο αυτό του μπαλανσιέ κατασκευάζεται στο χέρι, ενώ και όλες οι διαφορετικές ρυθμίσεις, όπως η εξισορρόπηση των δύο κλωβών των tourbillons, γίνονται κι αυτές χειρωνακτικά. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι είναι η πρώτη φορά που συναντούμε κλωβούς από μαυρισμένο γυαλισμένο ατσάλι στη συγκεκριμένη συλλογή.  

 

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-8

Τα δύο tourbillons λειτουργούν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο και έχουν το δικό τους βαρέλι. Ωστόσο οι δύο αυτοί ταλαντωτές συνδέονται με ένα δεύτερο ζευγάρι τροχών, που περιστρέφονται στο κεντρικό διαφορικό. Αυτή η ιδιαίτερη διάταξη καθορίζει τον μέσο ρυθμό των tourbillons, επιτρέποντας στην πλάκα να κινείται με ρυθμό μίας πλήρους περιστροφής κάθε 12 ώρες. Όσο για τον λεπτοδείκτη, παραμένει παραδοσιακά στο κέντρο.

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-9

 

Αυτός ο κινητός κουρδιστός μηχανισμός είναι αναμφισβήτητα ένας από τους περιπλοκότερους που έχουν βγει ποτέ από την Breguet Manufacture και βασίζεται σε δύο ανεξάρτητα συστήματα οδοντωτών τροχών. Το ένα από τα δύο βαρέλια διαθέτει σύστημα χαλιναγώγησης της τριβής, παρόμοιο με εκείνο των αυτόματων ρολογιών. Αυτή η δομή επιτρέπει στο ελατήριο να απεμπλέκεται μόλις συσπειρωθεί, έως ότου φορτίσει πλήρως το δεύτερο βαρέλι. Επιπλέον, η κορώνα επιστρατεύει ένα δυναμομετρικό σύστημα ασφαλείας που προλαμβάνει το υπερβολικό κούρδισμα των ελατηρίων.

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-10

 

Οι γέφυρες των βαρελιών είναι ατσάλινες και σχηματίζουν το γράμμα B. Όλα τα μέρη του μηχανισμού έχουν βεβαίως εξαιρετικό χειροποίητο φινίρισμα. Όπως είναι φυσικό, ένας τόσο πολύπλοκος μηχανισμός όπως ο Calibre 588N απαρτίζεται από πολλά μέρη, 738 για την ακρίβεια. Λειτουργεί με συχνότητα 2,5 Hz και προσφέρει 50 ώρες αυτονομίας σε πλήρη φόρτιση.

BREGUET Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge-11

 

Το Breguet Classique Double Tourbillon 5345 Quai de l’Horloge έχει κάσα από πλατίνα με ανάγλυφη περιφέρεια σε διάμετρο 46 mm και πάχος 16,8 mm, συμπεριλαμβανομένου του κιβωτιόσχημου κρυστάλλου ζαφειριού. Όσο για την τιμή του είναι σαφώς ανάλογη της υπεροχής του και ξεπερνά το μισό εκατομμύριο ευρώ (υπολογίστε τουλάχιστον 580 χιλιάδες). Μπορείτε να θαυμάσετε «ζωντανά» το αριστουργηματικό αυτό δείγμα υψηλής ωρολογοποιίας στο video που ακολουθεί:

Περισσότερες πληροφορίες για την Breguet εδώ.

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος: Swatch Group Greece (τηλ.: 210-9565656). Αποκλειστική διάθεση: Kassis (τηλ.: 210-3641000)

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή