ΣΤΙΛ

Τα 10 πιο ζουμερά και δροσιστικά επιδόρπια για το καλοκαίρι

ta-10-pio-zoymera-kai-drosistika-epidorpia-gia-to-kalokairi-2039066

Τώρα που βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και που με τόση ζέστη και άπνοια, πάντα ψάχνουμε κάτι ελαφρύ, δροσιστικό και… γλυκό να μας τονώσει , δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τα ζεστά απογεύματα και βραδάκια, από μα δροσερή αναζωογονητική νοστιμιά, ειδικά όταν συνοδεύεται από ελάχιστα λιπαρά.

Δες 10 ζουμερές συνταγές, για τις πιο δροσιστικές και γλυκές καλοκαιρινές νύχτες:

Μπουκίτσες μπανάνας με γιαούρτι και φυστικοβούτυρο: Λιώσε μια μπανάνα μαζί με φυστικοβούτυρο και γιαούρτι σε ένα μπολ. Κόψε άλλες τέσσερις μπανάνες, άλειψέ τις μισές με το μείγμα και τοποθέτησε πάνω από αυτό τις υπόλοιπες, δημιουργώντας μικρά σάντουιτς μπανάνας που θα διατηρήσεις στο ψυγείο σου. Με μόνο 160 θερμίδες, είναι το ιδανικό γλυκό σνακ ενάντια στις λιγούρες.

Παγωτό μάνγκο: Μην ανησυχείς, δε χρειάζεσαι ούτε παγωτομηχανή ούτε παχυντικά συστατικά για να φτιάξεις αυτό το λαχταριστό τροπικό σορμπέ μάνγκο. Το μόνο που χρειάζεσαι, είναι φρέσκα μάνγκο, ένα καλό blender και η κατάψυξή σου. Σέρβιρέ το με τριμμένη μαύρη σοκολάτα, για μια έξτρα γευστική ώθηση. Εξάλλου δεν έχει παρά μόνο 150 θερμίδες.

Πράσινο τσάι… σε ξυλάκι: Μια νόστιμη παραλλαγή του κλασικού ice tea, αυτές οι δροσερές γρανίτες  από πράσινο τσάι, γιαούρτι, απόσταγμα βανίλιας, γάλα καρύδας, και αβοκάντο, θα γίνουν οι αγαπημένες σου αυτό το καλοκαίρι. Κάνε τις όσο γλυκές θες προσθέτοντας μέλι.

Φράουλες γεμιστές: Αφαίρεσε από τις φράουλες το εσωτερικό και γέμισέ τις με ένα μείγμα γιαουρτιού και μπανάνας. Για το γαρνίρισμα μπορείς να πειραματιστείς με κομμάτια αμύγδαλο, blueberries, αποξηραμένες σταφίδες, μαύρη ζάχαρη ή ξύσμα από μαύρη σοκολάτα.

Παγωτό μπανάνα: Είναι γλυκό, δροσιστικό, υγιεινό και το κυριότερο μη παχυντικό (μόνο 150 θερμίδες). Δε χρειάζονται πολλά υλικά, μόνο μπανάνες και φυστικοβούτυρο – καλά αλεσμένα και τα δύο – στο blender.

Γρανιτένια Cupcakes γιαουρτιού: Δημιούργησε μικρά και λαχταριστά cupcakes από γιαούρτι, φρέσκες φράουλες , μπανάνες και κομματάκια μαύρης σοκολάτας. Κάθε ένα περιέχει μόλις 30 θερμίδες, οπότε απόλαυσέ τα χωρίς ενοχές!

Εξωτική γρανίτα με σπόρους chia: Το έχουμε ξαναπεί πως αυτοί οι μικροί σπόροι είναι θαυματουργές υπερτροφές. Πρόσθεσε τους στο blender μαζί με βατόμουρα, ανανά, χυμό πορτοκάλι και λίγο νερό για μια απολαυστική παγωμένη λιχουδιά.

Γεμιστά κρακεράκια: Φτιάξε ένα σάντουιτς παγωτού με κράκερς, μπανάνες και φυστικοβούτηρο. Όταν τα σαντουιτσάκια σου είναι έτοιμα άσε τα στη κατάψυξη για να παγώσουν. Χωρίς έξτρα προσθήκη ζάχαρης αυτές οι γλυκές μπουκίτσες έχουν κάτω από 100 θερμίδες η κάθε μια.

Γρανίτα καρπούζι: Το καρπούζι είναι αναμφισβήτητα ο «βασιλιάς του καλοκαιριού». Όμως, με αυτή τη συνταγή σίγουρα θα το δεις με άλλη ματιά. Χτύπα στο blender κομμάτια καρπούζι, φράουλες και φύλα μέντας, τοποθέτησέ τα στις ειδικές θήκες για γρανίτα, άσε τα να παγώσουν στη κατάψυξη και η γρανιτένια απόλαυσή σου είναι έτοιμη.

Υγιεινή σοκολατόπιτα: Με μόλις 150 θερμίδες το κομμάτι, πώς να αντισταθείς σ’ αυτή τη λιχουδιά; Λιώσε δυο κούπες από τρίμματα σοκολάτας και ανάμειξε το σοκολατένιο σιρόπι σου με ένα κομμάτι τόφου. Ανακάτεψέ το μέχρι το μείγμα να γίνει αφράτο και ρίξε το στην ειδική προμαγειρεμένη βάση πίτας. Άσε το να κρυώσει και σερβίρισέ το με φρέσκα βατόμουρα.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΛΙΝΑ ΜΠΑΚΟΥΡΗ