ΣΤΙΛ

Charlize Theron: Μετά τα 40 σε αντιμετωπίζουν σαν μαραμένο λουλούδι

spl713962_001
spl759527_023

Η μία μετά την άλλην «ξεσπαθώνουν» οι διασημότερες κυρίες του Hollywood, καταγγέλλοντας τη «δικτατορία» της αιώνιας νιότης και τον ηλικιακό ρατσισμό που βιώνουν οι γυναίκες της βιομηχανίας του κινηματογράφου.

Έτσι, μετά την Jennifer Aniston, η οποία πρόσφατα επιτέθηκε με σκληρούς χαρακτηρισμούς στα αποστεωμένα και botoxαρισμένα χολιγουντιανά πρότυπα, ήρθε η σειρά της οσκαρικής Charlize Theron να θίξει τη «δίψα» για «νέο αίμα» και την (επαγγελματική) περιφρόνηση που αντιμετωπίζουν γυναίκες που κοντεύουν τα 40…

«Είναι ειρωνικό το ότι έχουμε χτίσει τον κόσμο της ομορφιάς γύρω από 20χρονα παιδιά, που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι είναι η ζωή», είπε μεταξύ άλλων η ηθοποιός σε συνέντευξη της στο “Women’s Wear Daily” και συνέχισε με μία ακόμη πιο πικρή αλήθεια για τον χώρο του θεάματος: «Τώρα πια ξέρω, γιατί ο κόσμος λέει ότι μια γυναίκα ανθίζει στα 40 της. Όπως ξέρω, όμως, ότι για κάποιο λόγο, σ’ εκείνη ακριβώς την ηλικία, η κοινωνία μας, θέλει τη γυναίκα να αποσύρεται. Την αντιμετωπίζει σαν μαραμένο λουλούδι. Και θέλει τους άντρες σαν τα καλά κρασιά – όσο μεγαλώνουν, τόσο καλύτεροι να γίνονται – και τις γυναίκες απλώς να μαραίνονται. Πρόκειται για τέτοια παρεξήγηση, για τόσες χαμένες ευκαιρίες για τις γυναίκες, που πραγματικά βρίσκονται στην καλύτερη στιγμή της ζωής τους». 

Η Theron, σε αντίθεση με την Aniston, δεν χρησιμοποιεί σκληρή γλώσσα και αποφεύγει τα ξεσπάσματα, καταφέρνοντας έτσι να δώσει μία πολύ πιο συγκροτημένη εικόνα για το τι ακριβώς συμβαίνει στο Hollywood, όταν «σβήνουν» οι προβολείς – κυριολεκτικά και μεταφορικά – και κυρίως για το πώς συντηρείται ένα σύστημα απομύζησης ομορφιάς, νιάτων και ενέργειας, το οποίο «συνθλίβει» όσους θεωρεί από ένα σημείο και μετά πολύ μεγάλους γι’ αυτή τη δουλειά.

Και φυσικά όλα αυτά διατυπώνονται από μία γυναίκα που μόνο αδικημένη δεν υπήρξε από τη βιομηχανία του θέματος: από μία ηθοποιό που απέσπασε Όσκαρ για τη συγκλονιστική ερμηνεία της στο “Monster” το 2004, από μία πραγματική καλλονή που υπήρξε επί σειρά ετών το πρόσωπο του “J’ Adore” της Dior και από μία μάχιμη ακόμη επαγγελματία που μέσα στο 2015 επανέρχεται στο προσκήνιο με το “Mad Max:  Fury Road”, το κινηματογραφικό reboot του sci fi ήρωα.

Αλλά για να μιλάει έτσι ένα «αγαπημένο παιδί» της μεγάλης οθόνης, γίνεται απολύτως σαφές πόσο παράπονο, οργή και απογοήτευση κρύβεται πίσω από τα χαμόγελα συνομήλικων συναδέλφων του…

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ