It smells like Burberry
ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ, ΤΟ ΝΕΟ
ΑΡΩΜΑ BURBERRY BODY ΤΥΛΙΓΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΟΙ
ΚΑΜΠΑΡΝΤΙΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ, ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ
Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011
Ενα εμβληματικό άρωμα για έναν εμβληματικό οίκο: Αυτός ήταν ο
στόχος που έθεσε ο Κρίστοφερ Μπέιλι, δημιουργικός διευθυντής του
οίκου Burberry, στους ανθρώπους που ανέλαβαν να κάνουν
πραγματικότητα το όραμα του Burberry Body. Το αποτέλεσμα; Μία
αρωματική συμφωνία που αντανακλά την ιστορική διαδρομή και τις
διαφορετικές όψεις του brand. Ενα άρωμα διακριτικά πολυτελές και
θηλυκό που εκπροσωπείται ιδανικά από την Ρόζι Χάντινγκτον-Γουάιτλι,
την νεαρή Αγγλίδα, μοντέλο και ηθοποιό, η οποία πρωταγωνιστεί στην
σχετική καμπάνια, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του μάγου του φακού,
Μάριο Τεστίνο.