ΣΤΙΛ

H Donatella Versace «σπάει» τους κανόνες στη νέα καμπάνια του οίκου Givenchy

h-donatella-versace-spaei-toys-kanones-sti-nea-kampania-toy-oikoy-givenchy-2090252

Οι φήμες για την τολμηρή απόφαση της Donatella Versace να συμμετέχει στη νέα καμπάνια του οίκου Givenchy είχαν ξεκινήσει τον Απρίλιο και πλέον η διάσημη σχεδιάστρια και αντιπρόεδρος του οίκου Versace δημοσίευσε στα social media την φωτογράφηση που έκανε ως νέα μούσα του γαλλικού οίκου. Δεν βλέπουμε κάθε μέρα δύο μεγάλους οίκους και δύο μεγάλους σχεδιαστές – την Donatella και τον Riccardo Tisci του Givenchy εν προκειμένω- να συνεργάζονται σε μια νέα καμπάνια. Οι ισχυροί της βιομηχανίας της μόδας έκαναν ένα μεγάλο βήμα για να αποδείξουν ότι η μόδα ως τέχνη δεν βασίζεται στον ανταγωνισμό αλλά στη δημιουργική συνεργασία.

h-donatella-versace-spaei-toys-kanones-sti-nea-kampania-toy-oikoy-givenchy0

Εξάλλου, δεν είναι η πρώτη φορά που μεγάλοι οίκοι μόδας θέλησαν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον του κοινού αγκαλιάζοντας την pop αλλά και την lifestyle κουλτούρα. Οι νέες μούσες των σχεδιαστών δεν είναι πλέον τα καλλίγραμμα και διάσημα μοντέλα αλλά ταλαντούχες καλλιτέχνιδες με φανατικό κοινό, όπως η Cher που πόζαρε για τον Marc Jacobs, η Katy Perry για τον Moschino αλλά και η Kristen Stewart για τον οίκο Chanel. Η απόφαση της Donatella να ποζάρει για ένα άλλο οίκο, βέβαια, ήταν μια κίνηση εντελώς διαφορετική. Πρόκειται για μια καμπάνια που δηλώνει τόλμη, ανανέωση αλλά και δημιουργία.

h-donatella-versace-spaei-toys-kanones-sti-nea-kampania-toy-oikoy-givenchy2

Photo Courtesy of Instagram

Η σχεδιάστρια έγραψε στο Instagram της, γιατί αποφάσισε να συνεργαστεί με τον Riccardo Tisci στην καμπάνια του Givenchy για την κολεξιόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2015/16: «Πιστεύω στο να σπάει κανείς τους κανόνες. Ο Riccardo Tisci είναι απίστευτα ταλαντούχος και πάνω από όλα ένας καλός φίλος. Είμαστε μια οικογένεια. Θέλω να ξεφορτωθώ το παλιό σύστημα και να δουλέψουμε μαζί, να υποστηρίξουμε ο ένας τον άλλο και να κάνουμε τη μόδα μια αληθινά παγκόσμια κοινότητα».

h-donatella-versace-spaei-toys-kanones-sti-nea-kampania-toy-oikoy-givenchy4

Ο Tisci που κάλεσε την Donatella να γίνει η νέα μούσα της καμπάνιας του γαλλικού οίκου είπε για την νέα συνεργασία: «Πλησίασα τη φίλη μου την Donatella επειδή αντιπροσωπεύει αυτό που για μένα σημαίνει fashion icon. Σκεφτήκαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για ξεπεράσουμε τα όρια και να στείλουμε ένα δυνατό μήνυμα για το πώς βλέπουμε τη μόδα». Η νέα αυτή συνεργασία ίσως είναι η αρχή για μια νέα εποχή στη μόδα αφού και άλλοι σημαντικοί σχεδιαστές, βλέπουν την βιομηχανία της μόδας ως μια συλλογική εργασία και σαν μια μεγάλη οικογένεια. Όπως, άλλωστε, είχε πει πρόσφατα και ο Alber Elbaz: «Είμαστε σε μια βιομηχανία που σκέφτεται πάντα το επόμενο βήμα, το επόμενο πρόσωπο. Θα έπρεπε να συνεργαζόμαστε περισσότερο, να δουλεύουμε μαζί και να παίρνουμε το καλύτερο από κάθε ‘κόσμο’».