Επιθυμίες, εμμονές και ολοκαίνουρια προϊόντα. Ό,τι χρειάζεται μια γυναίκα αυτή την εποχή.
LANCÔME
Το συλλεκτικό κρεμώδες ρουζ My Parisian Blush χαρίζει νεανική φρεσκάδα στο δέρμα, ενώ η εντοπισμένη εφαρμογή του στα ζυγωματικά ή τις γωνίες των ματιών σμιλεύει τα χαρακτηριστικά εντείνοντας τη γοητεία.
Όγκος και καμπύλες
Λίγες στρώσεις της νέας μάσκαρα The Falsies Push Up Drama της Maybelline New York αρκούν για να αποκτήσετε το εφέ των ψεύτικων βλεφαρίδων (απόλυτη φετινή τάση). Το push up βουρτσάκι της ανορθώνει τις βλεφαρίδες από τη ρίζα τους σε γωνία 45 μοιρών, ενώ οι ακίδες σε σχήμα U επιτρέπουν να παραμένει η ιδανική ποσότητα στο βουρτσάκι, προσφέροντας άμεσο και γρήγορο όγκο στο λεπτό. Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, η Gigi Hadid.
NΕΑ ΕΜΜΟΝΗ
Με τη νέα τεχνολογία Catchlight και το σύμπλεγμα κατά της κούρασης, το νέας γενιάς φον-ντε-τεν Touche Éclat Le Teint του Υves Saint Laurent προσφέρει τέλεια κάλυψη χωρίς γυαλάδα. Απαραίτητο εργαλείο, το ειδικό πινέλο με το σχήμα Y στο άκρο του, που εξασφαλίζει τη σωστή δόση και διευκολύνει την ομοιόμορφη κατανομή του.
Modern Brit
Η Wendy Rowe, makeup artistic consultant του οίκου Burberry, πέρασε όλη την ενέργεια της κολεξιόν Functionregalia στη νέα συλλογή μακιγιάζ Velvet & Lace, μια μείξη εγγλέζικου chic και μοντέρνου ρομαντισμού.