Πλεκτά που θυμίζουν οριγκάμι, πολύχρωμα πρίσματα, λιτές γραμμές και γεωμετρικές ισορροπίες. Στην τρίτη από τις πέντε συνολικά capsule collections με τις οποίες η United Colors of Benetton γιορτάζει τα πενήντα χρόνια από την ίδρυσή της, η έμφαση δίνεται στις προηγμένες τεχνικές πλεξίματος, που επιτρέπουν πολλές διαφορετικές αποχρώσεις στο ίδιο ρούχο.
Όσο για την καμπάνια της Carnival Collection, εξυμνεί επίσης τη διαφορετικότητα με έναν πρωτότυπο τρόπο: τα μοντέλα που φαίνεται να ποζάρουν δεν είναι υπαρκτά πρόσωπα, αλλά μια ψηφιακή μείξη χαρακτηριστικών από διάφορες εθνικότητες, οι οποίες απαρτίζουν τους πληθυσμούς σε μητροπόλεις του κόσμου, όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη και το Τόκιο.