Πώς η AI αλλάζει τη μόδα

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων στη μόδα κατά 30%

39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Υπολογίζεται ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων στον κλάδο της μόδας κατά 30%, καθώς και σε αύξηση της αποτελεσματικότητας στον ίδιο βαθμό. Κάθε προϊόν θα είναι κατά ένα τρίτο πιο εύκολο να δημιουργηθεί και πιο εύκολο να πουληθεί. 

«Μέχρι στιγμής, είμαστε ξεκάθαροι σχετικά με τα δεδομένα και τις προτιμήσεις των κύριων πελατών μας, αλλά χάρη στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, θα ξέρουμε πώς να δίνουμε σε κάθε πελάτη αυτό που θέλει», εξηγεί μιλώντας στο συνέδριο BoF VOICES, η Anca Marola, η διευθύντρια δεδομένων της LVMH, του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελείας στον κόσμο.

Ο Imran Amed δημιούργησε το BoF VOICES το 2016 ως συμπλήρωμα της ψηφιακής του εφημερίδας, The Business of Fashion. Σήμερα, αναγνωρίζεται ως η έκδοση αναφοράς για πολλούς επαγγελματίες στον τομέα της μόδας. 

Περισσότερα στο MoneyReview

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή