«Συγγνώμη» της Apple μετά τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση του νέου της iPad – «Αποτύχαμε»

«Συγγνώμη» της Apple μετά τις αντιδράσεις για τη διαφήμιση του νέου της iPad – «Αποτύχαμε»

«Η συντριβή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley», σχολίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το βρετανικό του φλέγμα ο Χιου Γκραντ.

1' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Συγγνώμη, μετά την κατακραυγή, ζήτησε η Apple για τη διαφήμιση του νέου της iPad που, αν και είχε στόχο να προωθήσει τις νέες δημιουργικές δυνατότητες του νέου της προϊόντος, κατέληξε να συνθλίβει τη δημιουργικότητα – όπως κατήγγειλαν οι επικριτές της. 

Η διαφήμιση παρουσίαζε μια πελώρια υδραυλική πρέσα να συνθλίβει πληθώρα εργαλείων μουσικής, ζωγραφικής, γλυπτικής, συγγραφής και να καταλήγει, μετά από σχεδόν ένα λεπτό ολικής καταστροφής, στη «γέννηση» του μικροσκοπικού, λεπτότερου iPad. 

«Γνωρίστε το νέο iPad Pro: το λεπτότερο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει ποτέ, την πιο προηγμένη οθόνη που έχουμε παραγάγει ποτέ, με την απίστευτη ισχύ του chip M4. Φανταστείτε μόνο όλα τα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία του», έγραφε στο Χ ο CEO του τεχνολογικού κολοσσού, Τιμ Κουκ. 

Ωστόσο, η διαφήμιση προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων, με τους επικριτές της να καταγγέλλουν πως δεν ενσωματώνει, όπως διαφημίζεται, αλλά συνθλίβει τη δημιουργικότητα, αφανίζοντας όλα αυτά τα μέσα που προσφέρουν σε έναν άνθρωπο τη χαρά και την εμπειρία της δημιουργίας. Πολλοί εστίασαν και στο γεγονός ότι υποτιμώνται οι πιο αναλογικοί τρόποι δημιουργίας τέχνης σε καιρούς αυτοματοποίησης, μέσω τεχνητής νοημοσύνης, της μουσικής, της συγγραφής, της εικονογράφησης – μεταξύ άλλων. 

«Η συντριβή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley», σχολίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το βρετανικό του φλέγμα ο Χιου Γκραντ. «Ο συμβολισμός της αδιάκριτης καταστροφής όμορφων, δημιουργικών εργαλείων είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή», γράφει άλλος χρήστης.

«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας εδώ στην Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενθαρρύνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Tor Myhren, αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ της Apple. «Στόχος μας είναι να τιμούμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε τον στόχο μας με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε». 

Πηγή: Washington Post/Variety

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή