καταναλωτών
Η αμερικανική εταιρεία υπολογιστών, Dell, δέχθηκε να πληρώσει το
ποσό των 4 εκατομμυρίων δολαρίων για τη ρύθμιση διαμάχης στην οποία
κατηγορείται για εξαπάτηση καταναλωτών σε ότι αφορά την τιμή
προϊόντων και υπηρεσιών. Της εταιρείας.
Η υπόθεση ξεκινά το 2007, όταν ακούστηκαν τα πρώτα παράπονα για
τον τρόπο που η εταιρεία διαφημίζει φθηνούς όρους χρηματοδότησης
και εγγυήσεις των προϊόντων. Σύμφωνα με δικαστικούς αξιωματούχους,
η εταιρεία από το Τέξας συχνά διαφήμιζε το μηδενικό επιτόκιο για
την αγορά νέων υπολογιστών, ενώ στη συνέχεια απέρριπτε την αίτηση,
προτρέποντας τους καταναλωτές να αγοράσουν με υψηλότερο επιτόκιο
που συχνά έφτανε το 20%.
Η τακτική αυτή μάλιστα συνοδευόταν από συχνή αδυναμία παροχής
ικανής τεχνικής υποστήριξης, παρά τα ποσά που οι καταναλωτές είχαν
δώσει για εγγύηση των προϊόντων.
Η Dell αναμενόμενα αρνήθηκε τις κατηγορίες, ωστόσο πριν από ένα
χρόνο το Ανώτατο Δικαστήριο της Νέας Υόρκης απεφάνθη εναντίον της
εταιρείας, απόφαση που οδήγησε στον τελευταίο διακανονισμό. Ως
μέρος της τακτοποίησης, η Dell δεν παραδέχτηκε μεν κάποιο σφάλμα
από τη μεριά της, συμφώνησε ωστόσο να καταβάλει το ποσό των 4
εκατομμυρίων δολαρίων και να αλλάξει τη διαφημιστική της
τακτική.
www.kathimerini.gr
με πληροφορίες Guardian