Σύντομα

2' 9" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ CNN

Ρεπορτάζ από Google Glass

Στη «δημοσιογραφία των πολιτών» αποφάσισε το CNN να αξιοποιήσει τα «έξυπνα» γυαλιά της Google, δίνοντας τη δυνατότητα ανάρτησης φωτογραφιών και βίντεο από τα Google Glass απευθείας στη σελίδα του iReport. Το iReport είναι μία  πλατφόρμα του αμερικανικού δικτύου, στην οποία απλοί πολίτες μπορούν να καλύψουν γεγονότα στα οποία ήσαν αυτόπτες μάρτυρες. Γι’ αυτό τον σκοπό, από την περασμένη εβδομάδα μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει και τα Google Glass, ώστε να «ανεβάζει» στην πλατφόρμα οπτικοακουστικό υλικό που κατέγραψε με τα «έξυπνα» γυαλιά του. Η διαδικασία είναι αρκετά απλή, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι, μέσω των ρυθμίσεων, να συνδέσει ο χρήστης το προφίλ του στο iReport με τα Google Glass. Μέχρι σήμερα, η πρόσβαση στην πλατφόρμα του CNN γινόταν μόνο μέσω web ή των αντίστοιχων εφαρμογών για smartphone και tablet. 

ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Η Yahoo θα «βλέπει» τους χρήστες της

Η Yahoo θα αρχίσει να παρακολουθεί τις online δραστηριότητες όσων επισκέπτονται τις υπηρεσίες της και έχουν ενεργοποιημένη την επιλογή «Do Not Track» («Μην Παρακολουθείς») στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιούν. Παρόλο που η επιλογή «Do Not Track» δίνει τη δυνατότητα σε ένα χρήστη να πληροφορεί τις ιστοσελίδες που επισκέπτεται πως δεν θέλει να συλλέγονται προσωπικά του δεδομένα, η συμμόρφωση των σάιτ είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική. Μέχρι σήμερα η Yahoo συμμορφωνόταν στην επιθυμία όσων χρηστών δήλωναν με αυτό τον τρόπο πως δεν θέλουν να παρακολουθούνται. Η εταιρεία δικαιολογεί την αλλαγή πολιτικής της, υποστηρίζοντας πως θέλει να παρέχει προσωποποιημένο περιεχόμενο σε όλους τους χρήστες ανεξαιρέτως, ενώ προσθέτει πως το «Do Not Track» δεν κατάφερε να γίνει ένας μηχανισμός με ευρεία απήχηση στον κόσμο του Ιντερνετ. Οπως είναι φυσικό, καταστρατηγώντας στην πράξη το «Do Not Track», ο διαδικτυακός κολοσσός θα γίνει πιο ανταγωνιστικός στην προσέλκυση διαφημίσεων αφού, καταγράφοντας τις online δραστηριότητες των επισκεπτών του, θα μπορεί να τους «σερβίρει» στοχευμένες καταχωρίσεις.

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Στα δύο σπάει το Foursquare

Σε δύο ξεχωριστές εφαρμογές θα διαχωρισθεί σύντομα το Foursquare, η δημοφιλής υπηρεσία «γεωεντοπισμού» που επιτρέπει στους κατόχους smartphone να ενημερώνουν τους «φίλους» τους για το πού βρίσκονται, κάνοντας «check-in» στο σημείο. Η μία application θα έχει όνομα Swarm και θα ενσωματώσει τη λειτουργία του «check-in», επιτρέποντας έτσι σε όποιον τη χρησιμοποιεί να βλέπει ποιοι από τις επαφές του βρίσκονται σε κοντινές περιοχές. Η δεύτερη application θα διατηρήσει το όνομα Foursquare και η βασική λειτουργία της θα είναι να προτείνει τοπικές επιχειρήσεις, π.χ. τα κοντινά εστιατόρια, με βάση τις κριτικές που έχουν «ανεβάσει» μέχρι εκείνη τη στιγμή οι χρήστες της πλατφόρμας. Το Swarm θα κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αρχικά για iPhone και smartphone με Android, ενώ το ανανεωμένο Foursquare αναμένεται το καλοκαίρι.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή