Το καλύτερο λόμπινγκ υπέρ της Uber

Το καλύτερο λόμπινγκ υπέρ της Uber

1' 40" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο λιμάνι του Πειραιά ταξιτζήδες κάνουν ουρά έξω από τις πύλες, στις οποίες καταπλέουν πλοία και «δελφίνια». Ρωτούν τους επιβάτες πού πάνε. Επιλέγουν πελάτες. Προτιμούν ξένους και αδαείς για να αρχίσουν να τους αραδιάζουν πρόσθετες χρεώσεις στο τέλος και να φουσκώσουν τον λογαριασμό (τόσο το λιμάνι, τόσο η βαλίτσα, κ.λπ.). Ενίοτε βάζουν διπλή ταρίφα κι ας είναι μέρα μεσημέρι. Αν αντιδράσει κανείς τον πετούν έξω: «Εσένα, φίλε μου, δεν σε θέλω μέσα στο ταξί μου. Κατέβα τώρα».

Κι αν η (αληθινή αυτή) ιστορία είναι κάπως ακραία και άρα σπάνια, ο καθημερινός συγχρωτισμός επιβεβαιώνει τα εξής: τσαμπουκάς, αγένεια, χαμηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών. Μάσκα στο πιγούνι, δυνατή μουσική, θεωρίες συνωμοσίας πιο ευφάνταστες κι από του Μελ Γκίμπσον και απορίες όπως «μήπως μπορώ να καπνίσω ένα τσιγάρο γιατί είμαι χαρμάνης καμιά ώρα», «να σταματήσουμε ένα λεπτό να πάρω ένα καφέ γιατί δεν την παλεύω;».

Καλό θα ήταν να αναρωτηθούν και οι ίδιοι συνδικαλιστές ποιος κάνει καλύτερο λόμπινγκ υπέρ της πλατφόρμας/εφαρμογής: ο Μακρόν ή οι Ελληνες οδηγοί ταξί;

Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου, παίρνω συχνά ταξί και μου έχουν συμβεί όλα αυτά και μάλιστα πολύ πρόσφατα. Πιστωτικές κάρτες δεν δέχονται, στρογγυλοποιούν τα ρέστα, δεν έχουν (μα ποτέ;) να χαλάσουν πενηντάρικο (καμία φορά ούτε εικοσάρικο), δεν ξέρουν τους κεντρικούς δρόμους της πόλης, μιλούν στον ενικό.

Δεν ήταν πάντα έτσι. Στη διάρκεια της κρίσης, οικονομικής και υγειονομικής, όταν η πελατεία ήταν λιγοστή και τα έσοδα είχαν μειωθεί, οι περισσότεροι επαγγελματίες οδηγοί ήταν πολύ πιο σοβαροί και συνεργάσιμοι και δεν αντιμετώπιζαν τους πελάτες σαν βαρίδια. Προτού ενσκήψει η ζήτηση, σπάνιζε και η απληστία.

Tα σκεφτόμουν όλα αυτά με αφορμή την επιθετική ανακοίνωση του ΣΑΤΑ ότι η υπόθεση Uber πρέπει να διερευνηθεί και στην Ελλάδα μετά το άνοιγμα των σχετικών αρχείων από μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος, που εργαζόταν παλιά στην εταιρεία και ο οποίος εμπλέκει μεταξύ άλλων τον πρόεδρο της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν. Συμφωνώ ότι πρέπει να ερευνηθεί. Αλλά καλό θα ήταν να αναρωτηθούν κι οι ίδιοι συνδικαλιστές ποιος κάνει καλύτερο λόμπινγκ υπέρ της πλατφόρμας/εφαρμογής: ο Μακρόν ή οι Ελληνες οδηγοί ταξί;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή