Η αισθητική του λανσαρίσματος δεν είναι πολύ συμβατή με το προϊόν. Το λογότυπο και το «σερβίρισμά» του είναι μινιμάλ, ενώ το προϊόν –ο Αλέξης Τσίπρας– είναι μπαρόκ. Το λογότυπο της νέας πρωτοβουλίας του θυμίζει κάτι σαν αποδομημένο κιονόκρανο. Στα σλόγκαν, πάντως, ενώ επιχειρήθηκε να κρατηθεί μονολεκτική λιτότητα, τα πολλά συνώνυμα κατέληξαν να αντιστοιχούν στον τσιπρικό βερμπαλισμό: «Αποφασίζοντας», «καλλιεργώντας», «προστατεύοντας», «διεκδικώντας», «οικοδομώντας», «σχεδιάζοντας». Για τους οιωνοσκόπους των προθέσεων του πρώην πρωθυπουργού υπάρχει μια αχνή αντανάκλαση φιλοδοξίας στο brand – ένα τεκμήριο των σκοπών του rebranding: Η πρωτοβουλία δεν λέγεται «ίδρυμα», αλλά «ινστιτούτο». Τα ιδρύματα είναι για τους παροπλισμένους. Τα ινστιτούτα για τους μάχιμους.
Οψεις ενός rebranding
30" χρόνος ανάγνωσης