Πανευρωπαϊκή πρεμιέρα για τον «Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες» με Ντεπαρντιέ και CIE στη σκηνή «Τριάντη», γέλια, γέλια…

Πανευρωπαϊκή πρεμιέρα για τον «Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες» με Ντεπαρντιέ και CIE στη σκηνή «Τριάντη», γέλια, γέλια…

4' 20" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Ο Καίσαρ ποτέ δεν γερνά, απλώς ωριμάζει», όπως λέει ο Καίσαρ – Αλέν Ντελόν, ώριμος και πάντα γοητευτικός, με το γαλανό του βλέμμα και τις λευκές μπούκλες των μαλλιών του «που δεν ασπρίζουν, αλλά αστράφτουν»! Ετσι και ο Αστερίξ, ο Γαλάτης ήρωας με τον συμπατριώτη του Οβελίξ, που «γεννήθηκαν πριν από 50 χρόνια ως σειρά comics. Και αυτοί δεν ωριμάζουν, μένουν πάντα άτακτα παιδιά, έτοιμα για περιπέτειες και μπαλαφαριές, όπως τους δημιούργησε ο σεναριογράφος R. Goscinny -που δεν είναι πια μαζί μας, για να χαρεί την τρίτη μεταφορά στην οθόνη του ήρωά του- και ο σκιτσογράφος Albert Uderzo. Στα 81 του πλέον, επίσης καλοστεκούμενος και πνευματώδης δήλωσε έτοιμος να συνεισφέρει σε νέες δημιουργίες στη σειρά των comics, από όπου μεταφέρονται στην οθόνη τα μπλεξίματα των ηρώων, με Αστερίξ τον Clovis Cornillac, κοντούλη και πονηρούλη, και τον υπερμεγέθη Gerard Dpardieu, που ενσαρκώνει με χιούμορ και ευαισθησία τον καλοκάγαθο γίγαντα Οβελίξ, φιλόζωο και έτοιμο για καλή πράξη, σαν Γαλάτη πρόσκοπο! Η χθεσινή πρώτη πανευρωπαϊκή πρεμιέρα της γαλλικής υπερπαραγωγής «Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες», που γυρίστηκε στα στούντιο Αλικάντε της Ισπανίας, έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος Megaron Plus, και αποτελεί πρωτοβουλία του κ. Γιάννη Μάνου, μέλους του Δ.Σ. του Συλλόγου «Φίλων της Μουσικής», που εθελοντικά βοηθά στον προγραμματισμό των εκδηλώσεων μαζί με τα άλλα μέλη. Στην πρωτοκαθεδρία, λοιπόν, και στην πρώτη σειρά, πρώτη γραμμή ενδιαφέροντος, όπου και άστραφταν τα φλας ο κ. Γιάννης Μάνος, με τη σκηνοθέτιδα και ηθοποιό σύζυγό του, Τατιάνα Λύγαρη, του «Τρένου στο Ρουφ», μαζί με τον υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Αρη Σπηλιωτόπουλο, την πρόεδρο των Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004» κ. Γιάννα Θ. Αγγελοπούλου, εκδότρια, τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΤ κ. Χρήστο Παναγόπουλο και τη σύζυγό του Χριστίνα, τον Κωνσταντίνο και την Πατρίτσια Αλαβάνου. Χορηγός επικοινωνίας ο εκδότης κ. Πέτρος Κωστόπουλος, με τις μικρές κόρες του, που χάρηκαν τον «Αστερίξ», όσο και εμείς στη μεταφορά του στην οθόνη, σε μια παρωδία των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων με τους Γαλάτες και τους Ρωμαίους κατακτητές να διεκδικούν την καρδιά της Ελληνίδας πριγκίπισσας Ειρήνης, διά του τίτλου του ολυμπιονίκη. Το χιούμορ της πλοκής, η δροσιά των διαλόγων, ο γρήγορος ρυθμός της σκηνοθεσίας από τους Frederic Forestier και Thomas Langman βοηθούν στο να ξεπεραστεί, ιδίως από εμάς τους Ελληνες ο σκόπελος για την πλήρη απομυθοποίηση του πνεύματος των Ολυμπιακών Αγώνων – ακόμη και η Φλόγα στον βωμό της είναι «σαν να μας κλείνει το μάτι»! Και βέβαια, η ερμηνεία, από τον απολαυστικό Gerard Depardieu – Οβελίξ, που εύκολα «κλέβει την παράσταση», με συναγωνισμό από τους Clovis Cornillac – Αστερίξ και Βenoit Poelvoorde, εξαιρετικό στον ρόλο του εγωκεντρικού βλακός Βρούτου. Οσο για τον Αλέν Ντελόν, τα είπαμε, ήδη. Ο ρόλος του Καίσαρα νάρκισσου του πάει γάντι, μένει πρωταγωνιστής, εντός, εκτός πλάνων! Μόνον ο Μίκαελ Σουμάχερ ως αρματοδρόμος της γερμανικής ομάδος με σύμβουλο τον Jean Todd της «Formula – Ferrari» και ο Ζινεντίν Ζιντάν, με μπούκλες μακριές μπορούν να τους συναγωνιστούν, προκαλώντας πίδακες γέλιου στους θεατές που τους αναγνωρίζουν, τα ίδια με τον μπασκετμπολίστα Τόνι Πάρκερ και την καλαθένια μπασκέτα του! «Λέτε να πιάσει αυτό το «ποδόσφαιρο» ή το «χειρόσφαιρο»», αναρωτιούνται οι Ελληνες Ελλανοδίκες που θέλουν την ανανέωση των Ολυμπιακών Αγώνων και χρησιμοποιούν… κολεόπτερα για εξακρίβωση «ντόπινγκ». Σάτιρα προσώπων και θεσμών, με την ωραία Ιταλίδα Βανέσα Χέσλερ, μοντέλο, στον ρόλο της πριγκίπισσας Ειρήνης – αξέχαστη η κόμμωσή της με δύο τροχούς στους κροτάφους για την αρματοδρομία!- και η γνώριμή μας, πανύψηλη τοπ-μόντελ Αντριάνα Καρεμπέ στον ρόλο της ωραίας «πρώτης κυρίας» της Γαλατίας, ως αίσθημα του Μαθουσαλίξ!

Αστέρια στη σκηνή Τριάντη!

Και νάτους, γελαστούς, λίγο αμήχανους, για το πώς θα πάρει το ελληνικό κοινό την σάτιρα των Ολυμπιακών Αγώνων, ήρθαν για την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα και ανέβηκαν στη σκηνή της Αίθουσας Τριάντη: Ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ που έγινε δεκτός με παρατεταμένο αναγνωριστικό χειροκρότημα μόλις η βαθιά γνώριμη φωνή του δόνησε την γεμάτη προσμονή Αίθουσα. «Ευχαριστούμε την Ελλάδα που μας έδωσε τους Αγώνες και που τους διοργάνωσε τόσο καλά και ευχαριστούμε κι εσάς που ήρθατε να δείτε την ταινία κι εμένα, τον αιώνιο «χονδρό»!», είπε, ο διάσημος Γάλλος ηθοποιός των μεγάλων ρόλων, και να, πάλι, χειροκρότημα. Παρόντες ο σκηνοθέτης Φρεντερίκ Φορεστιέ, με μπλουτζίν και άσπρο πουλόβερ -η πρόσκληση ζητούσε «επίσημο ένδυμα» για τους θεατές!- που απέτισε φόρο τιμής και στον Γάλλο Πιέρ Κουμπερτέν «που αναβίωσε τους Αγώνες στην εποχή μας», η γλυκιά Βανέσα Χέσλερ που ευχαρίστησε στα αγγλικά για την πρόσκληση στην Αθήνα των Αγώνων και την άνετη Αντριάνα Καρεμπέ που έδωσε συγχαρητήρια στον «Ολυμπιακό» για την ευρεία νίκη του! Το φίλαθλο αίμα, νερό δεν γίνεται! Τους παρουσίασε, με άρτια γαλλικά, ο Γιώργος Αρχιμανδρίτης, ο οποίος έδειξε σε βίντεο τη συνέντευξη που πήρε από τον σκιτσογράφο Uderzo στο Παρίσι. Ο σκηνοθέτης Φορεστιέ έμεινε για λίγο στην πόρτα, όταν χαμήλωσαν τα φώτα και μόνον όταν ακούστηκαν τα πρώτα βροντερά γέλια ησύχασε, και βγήκε να συναντήσει τους άλλους ηθοποιούς, εκτός αιθούσης. Ο κ. Ζήνος Παναγιωτίδης της Rosebud που θα δείξει την ταινία στις αίθουσες στις 30 Ιανουαρίου, έμεινε, όπως και όλοι εμείς, επώνυμοι και μη και ευχαριστήθηκε την ταινία, γιατί το σπινθηροβόλο γαλλικό χιούμορ και οι συχνές αναφορές στα της εποχής μας κάνουν τον «Αστερίξ και Κομπανία», απολαυστικούς. Ενα plus ακόμη για το Megaronplus! Για παρουσίες, κλίμα, φωτογραφίες η συνέχεια στα… «Ελμπιστευτικά» στο «Κ» της Κυριακής 27/1, πριν αρχίσει η προβολή στις αίθουσες, για μικρούς και μεγάλους!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή