Hey Ho, Letʼs Go
ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ: ΝΑ
ΑΝΑΝΕΩΣΟΥΜΕ ΤΟ LOOK ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΕΞΩ
ΓΥΝΑΙΚΑ, τεύχος 52, Σεπτέμβριος
2012
νέα
σεζόν δεν ξέρουμε τι θα φέρει (υποψιαζόμαστε βέβαια), αλλά ας
προετοιμαστούμε γιʼ αυτή με αισιοδοξία και στυλ. Με αισιοδοξία,
επειδή το μέλλον είναι πάντα μπροστά μας. Με στυλ, διότι είναι
προτιμότερο να είμαστε ταπί και ψύχραιμες από το να είμαστε ταπί
και μίζερες.
βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον (και καλόγουστο) το λεγόμενο recession
chic, το οποίο συνεχώς κερδίζει έδαφος. Βασικό χαρακτηριστικό του;
Οι χαρούμενοι και απροσδόκητοι συνδυασμοί φτηνών και ακριβών ρούχων
ή μόνο φτηνών. Επιπλέον, η τάση δεν έχει οτιδήποτε κραυγαλέο (για
παράδειγμα, αξεσουάρ γεμάτα logo) και δεν βασίζεται σε πράγματα που
αγοράζονται για να υποβάλλουν αίσθηση αφθονίας και έπαρσης.
Κοντολογίς, το recession chic εστιάζει στο στυλ και όχι στη μόδα,
ποντάρει στο διαχρονικό και όχι στο εφήμερο. Ετσι σκέφτονται
τελευταία οι περισσότεροι σχεδιαστές, όπως θα δείτε στο αφιέρωμά
μας Collections Φ/Χ 2012-13. Διότι η ύφεση δεν είναι μόνο ελληνική
υπόθεση.
κανόνες και στον τομέα της ομορφιάς. Για παράδειγμα, προπαγανδίζει
τα μακριά, θηλυκά μαλλιά – όχι τα στυλιζαρισμένα. Θέλει επίσης
χτενίσματα που να φαίνονται αυτοσχέδια (κοτσίδες, στεφανάκια,
χαλαρά σινιόν), ακόμα κι αν αυτά επιτυγχάνονται μόνο στο
κομμωτήριο. Πάντως το κομμωτήριο, έστω για ένα μίνι boho χτένισμα,
παίζει πολύ φέτος. Σχεδόν όσο τα nail bars. Αλλωστε, και τα δύο
είναι μικρές, low budget πολυτέλειες.
όμορφο, γλυκό και περιποιημένο πρόσωπο χωρίς υπερβολές. Τι σημαίνει
αυτό πρακτικά; Επιστροφή στη δεκαετία του 1930 και στο κόκκινο
κραγιόν, χωρίς περίγραμμα, που τοποθετείται με πινελάκι. Στο
υπόλοιπο πρόσωπο: απαλό ρουζ, διακριτικές σκιές, καθόλου
μάσκαρα.
αυτό το φθινόπωρο -μέσα στην κοσμοχαλασιά- θα είμαστε όλες πιο
λαμπερές από ποτέ! Και πολύ χαίρομαι γιʼ αυτό.