Από τον Πυθαγόρα έως τη ναυτιλία μας

Από τον Πυθαγόρα έως τη ναυτιλία μας

Kύριε διευθυντά

Ο Πυθαγόρας θα ένιωθε ασφαλώς απογοήτευση με τα μαθηματικά της νεωτέρας Ελλάδας. Η αντιμετώπιση ορισμένων αρνητικών δεικτών σήμερα και η αποτελεσματική δράση προς επανόρθωση είναι ελλιπείς. Αναφέρεται ότι η ανεργία αφορά 850.000. Η ελληνόκτητη εμπορική ναυτιλία των 5.500 πλοίων και 400 εκατομμυρίων τόνων dwt λειτουργεί σήμερα με ξένους και μόνον 15.000 Ελληνες ναυτικούς στα πλοία. Προ 30 ετών και με 1.000 πλοία και 10 εκατομμύρια dwt ήσαν 150.000.  Λέγεται ότι οι νέοι μας δεν μπαρκάρουν ή ότι η εργοδοσία δεν τους θέλει. Αυτά κατηγορηματικώς δεν υφίστανται.

Γράφεται δε αλλού ότι μεγάλος αριθμός νέων μας μετανάστευσε προς εξεύρεση εργασίας. Ενδιαφέρον επίσης θα έχουν οι αριθμοί των «γενικώς» εργαζομένων ξένων προσφύγων, καθώς και άλλων ξένων που ειδικώς  εργάζονται εποχικά στον τουρισμό.

Το θέμα της ανεργίας χρειάζεται άμεση λύση.

Ας θυμηθούμε τις μέγιστες παραγγελίες Ελλήνων για νέα πλοία εις τα ναυπηγεία Ιαπωνίας, Κορέας και Κίνας. Ποιο είναι το αντάλλαγμα που μας αναλογεί; Καιρός είναι να φροντίσουμε πρακτικά το έθνος και την κοινωνία μας.

Δημητριος Γ. Καπαϊτζης, Ναυπηγός / Μηχανολόγος

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή