Ο φαληρικός όρμος, το τραμ και τα μπάζα

Ο φαληρικός όρμος, το τραμ και τα μπάζα

Κύριε διευθυντά

Τα πολυδιαφημισμένα έργα στον φαληρικό όρμο που ξεκίνησε η προηγούμενη διοίκηση της Περιφέρειας τον Μάιο του 2017, θυμίζουν ένα ατέλειωτο γιοφύρι της Aρτας.

Επειδή διαμένω κοντά παρακολουθώ με έκπληξη με πόσο αργούς ρυθμούς υλοποιούνται ή και καθόλου. Κύριο μέλημά τους και εκεί, όπως και στην περίπτωση του Ιλισού, η πολύχρονη διακοπή κυκλοφορίας του τραμ.

Προφάσεις εν αμαρτίαις. Κανένα απολύτως χρονοδιάγραμμα δεν τηρείται. Με το πάσο τους. Εχουν εξαφανίσει εντελώς τις στάσεις Τζιτζιφιές και Καλλιθέα, σε ένα έργο το οποίο πλήρωσε αδρά ο Ελληνας φορολογούμενος.

Η περιοχή θυμίζει παραθαλάσσια χωματερή στο Τζιμπουτί. Χώρια τα υπέργεια τούνελ που θα καλυφθούν με νέα μπάζα για να γίνουν λόφοι (sic) λες και δεν έφταναν αυτά του Παττακού πριν από 50 χρόνια, που οδήγησαν στην εξαφάνιση της φυσικής ακτογραμμής και στην καταστροφή του περιβάλλοντος. Παραθαλάσσια προάστια όπως το Μοσχάτο και η Καλλιθέα καταδικάστηκαν σε ισόβιο αποκλεισμό από τη ζωογόνο θαλασσινή αύρα που τους έδινε ζωή. Είναι λυπηρό ότι και η νυν διοίκηση συνεχίζει αυτό το εκτρωματικό έργο που ξεκίνησε η «αριστερά».

Oπως και τη διακοπή της λειτουργίας της  γραμμής του τραμ προς Σύνταγμα. Βέβαια, η νυν κυβέρνηση μέρος των γραμμών του τραμ που έχουν ερημώσει εδώ και δυο χρόνια, το έκανε παράνομα «Μεγάλο Περίπατο».  Εχει γίνει ήδη σχετική προσφυγή στο ΣτΕ. Πάλι καλά που υπάρχουν ακόμη ενεργοί πολίτες. Η «Ελλάδα που αντιστέκεται».

Σπυρος Γιακουμακης

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή