ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Είναι OTE – Cosmote ανταγωνιστικοί;

Κύριε διευθυντά
Οταν έχεις πρόβλημα με το Ιντερνετ της Cosmote παίρνεις το 13888 για να δεις τι συμβαίνει. Αυτά στις 9 μ.μ., όχι ξημερώματα. Στο πρώτο τηλεφώνημα 5 λεπτών, ηχογραφημένο μήνυμα είπε να καλέσουμε αργότερα λόγω φόρτου εργασίας. Επειτα από λίγο το νέο τηλεφώνημα ήταν ατελείωτο. Αναμονή, ακούγοντας την κονσερβαρισμένη μουσική τους. Στα 32 λεπτά μήνυμα ανέφερε ότι «όλοι οι υπάλληλοί μας συνομιλούν με πελάτες, παρακαλώ περιμένετε». Τελικά στα 54 λεπτά επιτέλους συνδεθήκαμε! Ζήτησα από τον ευγενικό τηλεφωνητή να αναφέρει την ταλαιπωρία που υποστήκαμε. Ελπίζω να τη μεταφέρει. Φίλος γιατρός με ενημέρωσε ότι είχε παρόμοια ταλαιπωρία αναμονής 53 λεπτών. Αλλά το 2021 μπορεί η εταιρεία να υπερηφανεύεται για εξυπηρέτηση των πελατών της; Με τόση ανεργία, με τόσα κέρδη που έχουν δεν μπορούν να έχουν περισσότερους στο τηλεφωνικό κέντρο; Η κοινή λογική για την εταιρεία χάθηκε δυστυχώς.