Οι απορίες μου για το Ελληνικό

Κύριε διευθυντά 
Ο Τύπος αλλά και η τηλεόραση βρίθουν από άρθρα και συνεντεύξεις για τα υπέροχα πράγματα που σύντομα θα δούμε στο καινούργιο Ελληνικό. Πράγματι είναι εντυπωσιακά όλα αυτά γιατί θα αξιοποιήσουν μια υπέροχη περιοχή της Αττικής, ιδιαίτερα το παραλιακό μέτωπο.

Το μέγεθος του έργου είναι πρωτόγνωρα σύνθετο για την ελληνική πραγματικότητα, λένε ότι θα είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη, αλλά και η διαχείρισή του στη συνέχεια θα πρέπει να έχει τις αντίστοιχες δυσκολίες.

Ολα αυτά προϋποθέτουν εξαιρετικά λεπτομερή σχεδίαση, παρακολούθηση, συντονισμό κ.λπ. από ανάλογης πείρας μελετητές και είμαι σίγουρος ότι οι επενδυτές έχουν κάνει τις σχετικές επιλογές. Επειδή όμως έχω περάσει από την περιοχή και έχω υποστεί την ταλαιπωρία του κυκλοφοριακού, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, διερωτώμαι πώς θα διακινηθούν οι επιπλέον επισκέπτες, που λένε ότι θα είναι πολλά εκατομμύρια τον χρόνο.

Οι παρούσες αρτηρίες είναι οι λεωφόροι Ποσειδώνος και Βουλιαγμένης, οι οποίες είναι ήδη κορεσμένες.

Ως νέα έργα έχουν ανακοινωθεί η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος και η επέκταση του τραμ. Η υπογειοποίηση θα διευκολύνει κάπως τη ροή των οχημάτων αλλά γίνεται κυρίως για την ελεύθερη πρόσβαση των επισκεπτών στο παραλιακό μέτωπο.

Οι επισκέπτες όμως πώς θα φτάσουν; Με τα επιπλέον αυτοκίνητά τους ή με το τραμ;

Σε όλα τα ανάλογα έργα η παρουσία του μετρό είναι απαραίτητη προϋπόθεση, που εδώ όμως περιέργως απουσιάζει.

Η απουσία του, θα έλεγα, είναι εκκωφαντική, δεδομένου ότι ο μοναδικός σταθμός, το «Ελληνικό», βρίσκεται στο βόρειο άκρο, εκατοντάδες μέτρα μακριά από τα εμπορικά κέντρα (παράδειγμα, η Marina Galleria με 70 καταστήματα ελληνικών και ξένων οίκων μόδας, 30 εστιατόρια και καφέ κ.λπ., διαβάζω εκτιμήσεις για 7 εκατομμύρια επισκεπτών τον χρόνο!).

Σκεπτόμενος όλα αυτά μού έρχονται στον νου τα σχόλια μιας κυρίας, θιασώτριας του Golden Hall, που την άκουγα να λέει σε μία φίλη της: «Ευτυχώς που εδώ δεν έχουμε το μετρό, όπως το Mall, που φέρνει όλη αυτή τη σάρα και τη μάρα… είναι αδύνατο να κάνεις τα ψώνια σου, να πιεις τον καφέ σου με όλη αυτή την πλέμπα…».

Δύσκολο να σκεφτώ ότι οι συγκοινωνιολόγοι που θα έκαναν τις ανάλογες εκτιμήσεις ήταν κάτω από την επήρεια τέτοιων 
συσχετισμών.

Η Lamda Development όμως, που νομίζω ότι είναι και η διαχειρίστρια του Golden Hall;

Οι όμοροι δήμοι που διεκδικούν τη διαχείριση μεγάλου μέρους του πάρκου «που θα δώσει αναπνοή, αναψυχή στο κοινό κ.λπ., κ.λπ.», τι λένε; Αν οι απορίες μου είναι εύλογες, κάποιες διευκρινίσεις από τους αρμοδίους θα είχαν ενδιαφέρον.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT