ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Με πήρε ο ύπνος στην «αναμονή»…

Κύριε διευθυντά  
Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου 2021, στις έξι παρά δέκα πήρα στο τηλέφωνο το 13888 της Cosmote για να ζητήσω μια βοήθεια. Με υποδέχθηκαν ευγενέστατα και με πληροφόρησαν ότι οι αρμόδιοι είναι απασχολημένοι με την εξυπηρέτηση πελατών και με βεβαίωσαν ότι «ο πρώτος συνεργάτης μας που θα ελευθερωθεί θα σας εξυπηρετήσει». Με συνέδεσαν με κάποια συσκευή και άρχισα να ακούω μουσική, περιμένοντας… Επειτα από μισή ώρα βγήκε κάποιος και μου ζήτησε ΑΦΜ και άλλα, και χάθηκε. Οταν η ώρα έφτασε 7 περίπου, σταμάτησε η μουσική και αναθάρρησα. Αμ δε, ξανάρχισε πάλι… Αλλαξα χέρι να κρατάω το τηλέφωνο και συνέχισα να ακούω μουσική. Η ώρα πήγε 8 και άρχισα να νυστάζω και να περιμένω. Πήγε 8 και 30. Τίποτε. Πήγε 9. Τότε σταμάτησε το τηλέφωνό μου και έβγαλε μήνυμα που έλεγε «Η κάρτα SIM απορρίφθηκε».
Αλλαξα τηλέφωνο, πήρα σταθερό, και περίμενα. Οταν η ώρα έφτασε εννέα και μισή περίπου, ευδόκησε να φανεί ένας ευγενικός κύριος, ο οποίος σε δύο (2) λεπτά μού έλυσε την απορία.
Τελικώς δηλαδή, από τις έξι παρά δέκα ώς τις εννέα και μισή, σε τρεισήμισι ώρες, και αφού εξάντλησα κάθε όριο υπομονής, έπεσα να κοιμηθώ νωρίς, πριν η κυοφορούμενη αγανάκτησή μου φτάσει σε σημείο εκρήξεως.

Δεν πειράζει όμως. Εχουμε το 13888 να μας λύνει όλες τις απορίες (σε χρόνο-ρεκόρ στην καθυστέρηση).