Ο στόλος των οχημάτων και τα… χοντρά γράμματα

Ο στόλος των οχημάτων και τα… χοντρά γράμματα

Κύριε διευθυντά
Κατά τον ημερήσιο Τύπο η κυβέρνηση στοχεύει στην απαγόρευση πώλησης Ι.Χ. και ταξί με θερμικούς κινητήρες έως το 2030, ενώ η Κομισιόν αποφάσισε μέχρι το 2035. Δεν μας είπαν όμως τα εξής:

1. Γιατί επιτρέπουν εισαγωγές μεταχειρισμένων αμφιβόλου ποιότητος;

2. Τι θα γίνει με τα βαρέα φορτηγά και ελαφρά τροφοδοσίας που κυκλοφορούν παντού με κινητήρες ντίζελ παλαιάς γενιάς;

3. Τι θα κάνουν με τα τουριστικά λεωφορεία και αυτά των συγκοινωνιών;

4. Τι θα συμβεί με τα δίκυκλα;

5. Γιατί δεν ξεκινούν από τώρα με δραστικές παρεμβάσεις στις μεγαλουπόλεις όπως επεκτάσεις δικτύου τραμ Αθήνας και κατασκευή τραμ σε Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα, όπως είχε εξαγγελθεί παλιά; Αλλά αντίθετα με ημίμετρα όπως ο «νέος» δακτύλιος διατηρούν τους δρόμους γεμάτους… με ρύπανση;

6. Πού είναι η βιώσιμη κινητικότητα; Διευκολύνσεις στα ΑμεΑ, ποδηλατόδρομοι στον βαρύ αστικό ιστό κ.λπ. Αντ’ αυτών μόνον κακόγουστες ζαρντινιέρες στο Σύνταγμα και στην Πανεπιστημίου, που καθιστούν τα μποτιλιαρίσματα χειρότερα.

Το πρόβλημα της κυβέρνησης θα το λύσει η Αστυπάλαια φαίνεται και οι εκπτώσεις στην αγορά ηλεκτρικών Ι.Χ. χωρίς δίκτυο φορτιστών. Δηλαδή πληρώνετε μόνον 18.000 ευρώ για το φθηνότερο τεσσάρων θέσεων αντί για 22.000 ευρώ! Η «περιβαλλοντική» πολιτική όλων των κυβερνήσεων διά μέσου των δεκαετιών παραμένει ίδια και απαράλλαχτη. Λόγια μονάχα. Επεα πτερόεντα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή