Το αίτημά σας προωθείται…

Κύριε διευθυντά                
Το πρωί της Πρωτομαγιάς (Κυριακή 1/5) διαπίστωσα μεγάλη διαρροή νερού από θραύση κοινόχρηστου αγωγού στο πεζοδρόμιο της διπλανής προς εμέ κατοικίας. Επειτα από ειδοποίηση στο Τμήμα Βλαβών, εντός τριώρου απεκατεστάθη η βλάβη (ώς εδώ άριστα). Υστερα από τρεις ημέρες ήλθε άλλο συνεργείο και έστρωσε τσιμέντο στην επιφάνεια ανασκαφής(και πάλι άριστα ώς εδώ).

Με ενημέρωσαν ότι τις επόμενες ημέρες θα γινόταν η αποκομιδή των μπάζων από το πεζοδρόμιο από άλλο συνεργείο. Εν τέλει και επειδή δεν εμφανίστηκε το πολυπόθητο συνεργείο, έχω τηλεφωνήσει τρεις φορές στο κέντρο της ΕΥΔΑΠ (μαγνητοφωνούνται οι κλήσεις) και έχω στείλει δύο emails στον ιστότοπο παραπόνων. 

Οι απαντήσεις που έλαβα με διαβεβαιώνουν ότι το αίτημα προωθείται αρμοδίως. Προφανώς δεν επιζητώ την προώθηση, αλλά την αποκατάσταση του αιτήματος! Ηδη, για τριακοστή πέμπτη ημέρα καλημέρισα τον σωρό με τα μπάζα στο πεζοδρόμιο δίπλα στην είσοδο του σπιτιού μου. 

Αναρωτιέμαι αν κάποιος από αυτούς που προωθήθηκε το αίτημά μου, θα έχει την ευαισθησία να απαντήσει «πότε» θα λυθεί το θέμα και γιατί τέτοια καθυστέρηση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT