Το Δημόσιο «κωφεύει» σε κλήσεις πολιτών 

Το Δημόσιο «κωφεύει» σε κλήσεις πολιτών 

Κύριε διευθυντά
Ολες οι επιχειρήσεις –εκτός ίσως από τον συνοικιακό μπακάλη που εκείνη την ώρα μπορεί να κόβει μορταδέλα–απαντούν στο τηλέφωνο ή ενημερώνουν για το πότε θα εξυπηρετηθούμε. Το Δημόσιο δεν απαντά. Μπορεί το τηλέφωνο να χτυπάει για ώρες, αδιάφορο για τις ανάγκες των πολιτών που δεν λύνονται ηλεκτρονικά, και είναι σπατάλη μιας ημέρας να διευκρινιστούν αυτοπρόσωπα. Εκτός και αν «βουίζει», που μπορεί μεν να σημαίνει φόρτο εργασίας, αλλά και ίσως να το έχουν κατεβάσει, όπως έχουμε παρατηρήσει πολλές φορές στις επισκέψεις μας στις υπηρεσίες.

Αυτή η κατάσταση είναι απολύτως απαράδεκτη. Στις δέλτους της Βίβλου Ψηφιακού Μετασχηματισμού της χώρας αναφέρονται διάφορα ωραία και μεγαλεπήβολα, όπως π.χ. το CRM του Δημοσίου (σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών, δηλαδή). Ομως εδώ και τώρα και προτού πάμε στη Σελήνη, πρέπει να φτιάξουμε τη βρύση και να βρεθεί μια λύση να απαντούν οι δημόσιες υπηρεσίες στα τηλέφωνα. Πόσο δυνατά και αγανακτισμένα πρέπει να φωνάξουμε πια;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT