Παράλογα κενά και Πανελλαδικές

Κύριε διευθυντά

Με αφορμή σχόλιο του κ. Τάκη Θεοδωρόπουλου καταθέτω τα εξής: Τα συνήθη αποτελέσματα των Πανελλαδικών παρουσιάζουν πολύ χαμηλές επιδόσεις σε βασικά μαθήματα.

Διαπιστώνονται παράλογα κενά στο γνωστικό πεδίο των μαθητών σε σύγκριση με τις προβαλλόμενες απαιτήσεις των θεμάτων. Παράλληλα, θα έπρεπε να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη οι ελάχιστες απαιτούμενες γνώσεις για τα ΑΕΙ και τη δυνατότητα ομαλής παρακολούθησης των επιστημονικών διαλέξεων και μαθημάτων. Στην εποχή μου η εισιτήρια εξέταση ήταν ευθύνη των ΑΕΙ, πράγμα μάλλον αδύνατο σήμερα και ο θεσμός της φροντιστηριακής προετοιμασίας σχεδόν δεν υφίστατο. Η απλή διαπίστωση είναι ότι η Μέση Εκπαίδευση ή δεν επιτυγχάνει να καλύψει τη διδακτέα ή οι καταρτίζοντες τα προς εξέταση θέματα αγνοούν τη διδαχθείσα και την απαιτούμενη από τα ΑΕΙ ή τέλος το επίπεδο της διδακτέας πόρρω απέχει από τη διδαχθείσα.

Υπεισέρχεται και το πολυσυζητημένο θέμα της άρνησης αξιολογήσεων! Οπωσδήποτε σε κάθε περίπτωση πρώτη απαίτηση είναι ο συνεχής αυστηρός έλεγχος της πορείας της διδακτέας ύλης, εσωτερικός σε κάθε σχολική μονάδα και ο διαρκής, συντονισμένος για την επικράτεια. Αλλά φυσικά δεν πρέπει να αγνοηθεί, κατά τον σχεδιασμό από το υπουργείο σε συνεργασία με τα ΑΕΙ, το ελάχιστο όριο της κατάλληλης προπαρασκευής των υποψηφίων, ώστε απρόσκοπτα να έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης της επιστήμης που επέλεξαν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT