Μία υπάλληλος προς μίμηση

Κύριε διευθυντά

Συνήθως, όταν έχουμε επαφές με τον δημόσιο τομέα, ταλαιπωρούμεθα, όχι μόνον με τη γραφειοκρατία, αλλά και με αρκετά άλλα. Εχω «μεγάλη εμπειρία», καθώς είμαι στην έβδομη δεκαετία του βίου μου. Ομως, πρόσφατα (15/4) είχα μια ευχάριστη έκπληξη σχετικά με το θέμα αυτό και θα ήθελα να την αναφέρω. Ηθελα να ψάξω για μια τροπολογία του 2021 αρμοδιότητας του υπουργείου Οικονομικών, γνωρίζοντας μόνο την ημερομηνία και μια ασαφή περιγραφή του περιεχομένου της. ∆εν γνώριζα τον αριθμό του νόμου (που ενσωματώθηκε η τροπολογία), ούτε το άρθρο ούτε το ΦΕΚ. Στο ΥΠΟΙΚ που πήγα (Νίκης 7, Σύνταγμα), ο υπάλληλος στην είσοδο επικοινώνησε και ανέφερε στην αρμόδια υπάλληλο το θέμα. Την επόμενη μέρα, στο τηλέφωνο και στο όνομα που μου έδωσαν, μίλησα με την κυρία που το χειρίστηκε, η οποία θα μου είχε το ΦΕΚ, τον νόμο και το άρθρο σε φάκελο με το όνομά μου και εγώ θα το ζητούσα στην είσοδο, όπως και έγινε. Επειδή δεν είναι κάτι το σύνηθες αυτό, οφείλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ την υπάλληλο, η οποία είναι η κ. Χρύσα Παράσογλου και εργάζεται (απ’ ό,τι έμαθα) στην ομάδα γραφείου δ/ντριας του υπουργού. Κατά την άποψή μου, νομίζω ότι τέτοια δείγματα γραφής θα πρέπει να είναι πιο συχνά στο ανθρώπινο δυναμικό του Δημοσίου, για να προχωράει καλύτερα η όλη κρατική μηχανή.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή