Υπάλληλοι ΔΕΗ προς μίμηση

Κύριε διευθυντά

Πριν από λίγες ημέρες βρέθηκα στην οδό Υμηττού στο Παγκράτι και τυχαία είδα ένα ισόγειο κατάστημα με την επιγραφή ∆ΕΗ. Αμέσως σκέφτηκα ότι εδώ και μερικούς μήνες με απασχολούσε το θέμα διακοπής της ηλεκτρικής παροχής ενός ακινήτου μου στο χωριό, το οποίο δεν χρησιμοποιούσα και μπήκα στο κατάστημα να ζητήσω σχετικές πληροφορίες. Αντί για πληροφορίες σε ελάχιστα λεπτά (όχι περισσότερα από πέντε) λύθηκε το πρόβλημά μου! Χωρίς να έχω μαζί μου λογαριασμό, αλλά με τα στοιχεία μου (αστ. ταυτότητα, ΑΦΜ, διεύθυνση, αριθμούς τηλεφώνων) έγινε η ταυτοποίησή μου, υπέγραψα ηλεκτρονικά τη σχετική αίτηση για διακοπή και το θέμα έληξε. Η αρμόδια υπάλληλος μού είπε ότι σε τρεις εργάσιμες ημέρες θα γίνει η διακοπή και θα μου έρθει ο τελικός λογαριασμός και πράγματι σε λίγες ημέρες ήρθε και μάλιστα πιστωτικός. Ευχαριστώ για τη φιλική διάθεση του προσωπικού του συγκεκριμένου καταστήματος της ∆ΕΗ και για την άμεση και με χαμόγελο εξυπηρέτησή μου.

*Συνταξιούχος δικηγόρος

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT