Κύριε διευθυντά
Σε πρόσφατη προσπάθεια μεταφοράς χρημάτων μέσω e-banking στην Αlpha Bank, παρά την προσεκτική αναγραφή των κωδικών που αποστέλλει η τράπεζα, το σύστημα «κόλλησε» και έπρεπε να μιλήσω στο τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας. Χρειάστηκε υπομονή και 23 λεπτά ακριβώς για να απαντήσει μία κυρία που στη διαμαρτυρία μου για την τόση καθυστέρηση, προσπάθησε να εξηγήσει ότι εξυπηρετούν όλη την Ελλάδα!
Σε ανώνυμες εταιρείες, όπως οι ελληνικές τράπεζες, με κέρδη δισεκατομμυρίων, προερχομένων από την αφαίμαξη των πελατών υποζυγίων, προφανώς είναι απαράδεκτη αυτή η συμπεριφορά.
Λίγοι τηλεφωνητές στο κέντρο της Alpha Bank είναι αστεία δαπάνη.
Για να μη θεωρούμαστε Αφρικανοί ιθαγενείς στην Ελλάδα του 2.0, και της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, όπως διετείνετο πρώην υπουργός!
Σε τελική ανάλυση θα είναι μια μικρή βοήθεια στο μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας των νέων, όπου δυστυχώς παραμένουμε με έναν από τους χειρότερους δείκτες στην Ευρώπη.
*Χειρουργός, Μαρούσι