Οι κυλιόμενες σκάλες στα επιβατηγά πλοία

Οι κυλιόμενες σκάλες στα επιβατηγά πλοία

Κύριε διευθυντά

Τα ελληνικά λιμάνια, παρά τη δυσκολία να ελλιμενίσουν τα σημερινά «μεγαθήρια», εξυπηρετούνται πολύ καλά (χάρη στη ναυτοσύνη των άξιων ναυτικών μας) από μεγάλα, μοντέρνα, καινούργια, γρήγορα, ασφαλή και με όλες τις ανέσεις ακτοπλοϊκά επιβατηγά πλοία! Τα τελευταία όμως χρόνια στα περισσότερα από αυτά τα σύγχρονα καράβια έχει απαγορευτεί για λόγους ασφαλείας, όπως δηλώνουν, η χρήση των κυλιόμενων κλιμάκων στις αποβιβάσεις με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία και γκρίνια των επιβατών! Να υπογραμμιστεί όμως πως το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Σούπερ Φέρι», με το οποίο ταξίδεψε πρόσφατα ο υπογράφων, αποτελεί την ευχάριστη εξαίρεση του κανόνα να λειτουργεί την κυλιόμενη σκάλα και στις αποβιβάσεις υπό την επίβλεψη όμως δύο τριών μελών του πληρώματος, που από το κεφαλόσκαλο συμβουλεύουν και βοηθούν τους επιβάτες πώς πρέπει να σταθούν με ασφάλεια στη σκάλα και πώς να κρατήσουν τις αποσκευές τους.  Ετσι, οι ταξιδιώτες από αυτό το πλοίο αποβιβάζονται ανετότερα, γρηγορότερα και κυρίως… χαμογελαστοί. Βέβαια, όλα τα βαπόρια διαθέτουν και ανελκυστήρα για τα ΑμεΑ και τους οδηγούς, αλλά είναι συνήθως μικρής χωρητικότητας, βρίσκεται στο αντίθετο σημείο από την έξοδο και η διαδρομή διαμέσου των κινούμενων οχημάτων δεν είναι τόσο εύκολη. Σημειώνεται πως για την ενημέρωση Ελλήνων και ξένων επιβατών θα ήταν χρήσιμη η ανάρτηση στα σαλόνια των επιβατηγών ενός ή δύο ναυτικών χαρτών με χαραγμένη την ακολουθούμενη πορεία του πλοίου. Μήπως θα έπρεπε και τα αρμόδια υπουργεία Ναυτιλίας και Τουρισμού να επιληφθούν;

Φριξος Δημου – Πλοίαρχος Ε.Ν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή