ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

«Ανασφάλιστοι» απέναντι στην αγένεια και στα νεύρα

grammata-anagnwstwn--10

Κύριε διευθυντά
Το πρωί της 8/1/2020, στις 08.40, επισκέφθηκα το ΠΕΔΥ Νέας Ερυθραίας (Κώστα Βαρναλη 58) προκειμένου να μου υπογράψει ελεγκτής οφθαλμίατρος τη συνταγή για τα γυαλιά μου.

Αφού καλημέρισα και ευχήθηκα καλή χρονιά στην υπεύθυνη ιατρό ελέγκτρια (διευθύντρια ΕΣΥ οφθαλμίατρο), τη ρώτησα αν χρειάζεται το βιβλιάριο ή μόνο τη συνταγή. Η κυρία αυτή, φανερά ενοχλημένη και σαφώς αγενής, μου είπε ότι την κουράζω με τις ερωτήσεις μου, να της δώσω γρήγορα τη συνταγή και να μην την καθυστερώ. (Σημειωτέον, δεν υπήρχε κανείς ασθενής στο οφθαλμολογικό.)

Πλήρης έλλειψη κοινωνικής παιδείας και επαγγελματισμού και συμπεριφορά απαξιωτική προς τον ασφαλισμένο (που της εξασφαλίζει τον σταθερό μισθό της, μέσω των βαρύτατων φόρων που πληρώνει). Και όλα αυτά, για να βάλει μία σφραγίδα. Αλίμονο στον ασφαλισμένο που θα βρεθεί στην ανάγκη παροχής ιατρικών υπηρεσιών από τη συγκεκριμένη κυρία.

Χρόνια εργαζόμενη στον ιδιωτικό τομέα, καλούμαι όχι μόνο να προσφέρω υψηλού επιπέδου επιστημονικό έργο, αλλά να είμαι ευγενής και επαγγελματίας με όσους συναναστρέφομαι. Αξιολογούμαι καθημερινά. Δύο κόσμοι παράλληλοι…

Αναστασια Διακοδημητρη, Στατιστικός