Άλεξ Ντέιβισον: Κυρίαρχος ο ρόλος μας στη νέα εποχή του κλάδου

Άλεξ Ντέιβισον: Κυρίαρχος ο ρόλος μας στη νέα εποχή του κλάδου

2' 55" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
L’OREAL HELLAS

H πανδημία προκάλεσε σοβαρές επιπτώσεις στη βιομηχανία της ομορφιάς, καθώς τα κομμωτήρια, τα πολυκαταστήματα και τα καταστήματα καλλυντικών σταμάτησαν τη λειτουργία τους. Τα σούπερ μάρκετ και τα φαρμακεία παρέμειναν ανοιχτά, αλλά αντιμετώπισαν προκλήσεις, λόγω των απαραίτητων μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, αλλά και της αυξημένης ζήτησης των προϊόντων πρώτης ανάγκης και των προϊόντων υγιεινής. Επίσης, ενώ τα προϊόντα ομορφιάς είναι διαθέσιμα online, πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα δυσκολεύτηκαν να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση των καταναλωτών.

Από την πρώτη στιγμή, βασική προτεραιότητα της L’Oréal ήταν το πώς θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε.

Πρώτον, πώς να βοηθήσουμε όλους τους υπαλλήλους μας να παραμείνουν ασφαλείς. Για να εξασφαλίσουμε την ασφάλεια όλων, επεκτείναμε την τηλεργασία και εισαγάγαμε προστατευτικά μέτρα για τις ομάδες των πωλήσεων και του κέντρου διανομής μας, που βρισκόταν στην πρώτη γραμμή. Ταυτόχρονα, λάβαμε μέτρα για την ψυχική ευημερία των υπαλλήλων μας, αλλά και για να παραμείνουμε συνδεδεμένοι όσο ήμασταν μακριά.

Δεύτερον, πώς να στηρίξουμε τους συνεργάτες μας, ειδικά τα κομμωτήρια και τους μικρούς προμηθευτές, που ήταν πιο ευάλωτοι. Δημιουργήσαμε ένα πακέτο οικονομικών μέτρων στήριξης, ενώ παράλληλα βοηθήσαμε το 70% των κομμωτηρίων να αξιοποιήσουν το διάστημα αυτό ως ευκαιρία εκπαίδευσης μέσω διαδικτυακών σεμιναρίων.

Τρίτον, πώς να βοηθήσουμε ευρύτερα την κοινωνία. Η L’Oréal Hellas δεν αιτήθηκε κανένα από τα μέτρα οικονομικής ενίσχυσης που προβλέπονται από τον μηχανισμό στήριξης της κυβέρνησης, παρόλο που εκατοντάδες υπάλληλοί μας δεν μπορούσαν να εργαστούν. Επίσης δωρίσαμε σημαντικές ποσότητες αντισηπτικών gel σε συνεργαζόμενους γιατρούς, νοσοκομεία και φαρμακεία – φορείς που μάχονται καθημερινά ενάντια στην πανδημία.

Βγαίνοντας από την καραντίνα, η επιχειρηματική δραστηριότητα ξεκίνησε αρκετά καλά. Τα κομμωτήρια επέστρεψαν δυναμικά, χάρη στα μέτρα ασφαλείας που έλαβαν, την υψηλή ζήτηση των καταναλωτών και μια ανανεωμένη σχέση αγάπης με τους κομμωτές. Στα πολυκαταστήματα και στα καταστήματα καλλυντικών βοηθάμε τις συμβούλους ομορφιάς μας να ξεπεράσουν τις δυσκολίες από την απαγόρευση χρήσης δειγμάτων με νέα εργαλεία, όπως εικονικές δοκιμές για μακιγιάζ και μαλλιά, καθώς και ψηφιακά εργαλεία διάγνωσης του δέρματος για εξατομικευμένες προτάσεις. Για την υπόλοιπη χρονιά είμαστε αισιόδοξοι, καθώς η Ομορφιά είναι αρκετά ανθεκτική σε περιόδους κρίσης. Ωστόσο, δεδομένου του αναμενόμενου οικονομικού πλήγματος, οι καταναλωτές θα αναζητήσουν νέα αξία στην Ομορφιά. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα χαμηλές τιμές, αλλά προϊόντα που κάνουν όσα υπόσχονται, έχουν πολλαπλά οφέλη και είναι αξιόπιστα.

Η πανδημία επιτάχυνε και υπάρχουσες τάσεις, που θα μεταμορφώσουν την Ομορφιά. Ως ηγέτης της Ομορφιάς, η L’Oréal θα αναλάβει κυρίαρχο ρόλο σε αυτόν τον μετασχηματισμό.

Πρώτον, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αποτελέσει βασικό μοχλό ανάπτυξης για πολλούς λιανεμπόρους. Η καραντίνα οδήγησε πολλούς καταναλωτές να δοκιμάσουν για πρώτη φορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, με το 42% των καταναλωτών να ισχυρίζεται ότι θα πραγματοποιεί ηλεκτρονικά αγορές προϊόντων ομορφιάς και μετά την πανδημία. Γι’ αυτό και είναι επείγον να βελτιωθεί η εμπειρία του ηλεκτρονικού εμπορίου, με ταυτόχρονη αναβάθμιση του παραδοσιακού εμπορίου.

Δεύτερον, η πανδημία έχει ισχυροποιήσει τις προσδοκίες των καταναλωτών ότι οι εταιρείες θα πρέπει να είναι μια δύναμη για το καλό, όταν πρόκειται για θέματα κοινωνικά και περιβαλλοντικά. Η L’Oréal εδώ και καιρό δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα, αλλά πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη. Γι’ αυτό και μόλις ανακοινώσαμε τις νέες δεσμεύσεις μας για το 2030 μέσα από το φιλόδοξο πρόγραμμα «L’Oréal for the future». Εάν όλοι προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε, τότε πραγματικά θα υπάρξει κάτι θετικό την επόμενη ημέρα της πανδημίας.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Για περισσότερα από 100 χρόνια, η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στην ομορφιά. Αποτελώντας την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως και με το μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, σημείωσε κατά το 2019 πωλήσεις ύψους 29,87 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως.
Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή