Jan Karas: Οι προσδοκίες των πελατών και η ψηφιοποίηση σε πρώτο πλάνο

Jan Karas: Οι προσδοκίες των πελατών και η ψηφιοποίηση σε πρώτο πλάνο

2' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει επιφέρει πρωτοφανείς προκλήσεις και έχει επηρεάσει κάθε πλευρά της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Τα lockdowns και τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης αποτέλεσαν για τις επιχειρήσεις μεγάλη δοκιμασία τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και ως προς τον τρόπο λειτουργίας τους και την ικανότητά τους να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον.

Αναμφίβολα, η πανδημία αποτέλεσε καταλύτη αλλαγών και επιτάχυνε τάσεις που θα κυριαρχήσουν στην ελληνική αγορά, στη μετά COVID εποχή. Η ψηφιοποίηση και οι νέες τεχνολογικές δυνατότητες έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας, αλλάζοντας τον τρόπο που εργαζόμαστε, καταναλώνουμε, επικοινωνούμε και διασκεδάζουμε. Ταυτόχρονα, οι απαιτήσεις των πελατών εξελίσσονται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι πελάτες αναζητούν συναρπαστικές εμπειρίες και οι επιχειρήσεις οφείλουν να κατανοούν τις προσδοκίες τους και να ανταποκρίνονται χωρίς καθυστέρηση σε αυτές.

Με αυτό το σκεπτικό, στον ΟΠΑΠ, υλοποιήσαμε σημαντικά έργα και πρωτοβουλίες, ακόμα και εν μέσω lockdown, ώστε να διασφαλίσουμε την επιχειρησιακή ετοιμότητά μας και να θέσουμε τα θεμέλια για την ανάκαμψή μας. Χάρη στην ανθεκτικότητα, την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό των ανθρώπων μας, καταφέραμε να πετύχουμε σημαντική πρόοδο σε διάφορα επίπεδα. Μεταξύ άλλων, ενισχύσαμε το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό μας, με νέα παιχνίδια για το retail δίκτυο και το online, διαθέτοντας περισσότερες επιλογές, προσφορές και ψηφιακές δυνατότητες στους πελάτες μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το νέο πρόγραμμα πιστότητας «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις», που επιβραβεύει τους πελάτες με διάφορους τρόπους και αναβαθμίζει την εμπειρία τους εντός των καταστημάτων ΟΠΑΠ, μέσω της χρήσης smartphone.
 
Νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward 

Συνολικά, στον ΟΠΑΠ πιστεύουμε ότι η περαιτέρω εξέλιξη της πελατοκεντρικής προσέγγισής μας και η αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων και δυνατοτήτων αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας μας. Μάλιστα, οι παράγοντες αυτοί αποτελούν δύο από τις βασικές περιοχές εστίασης της στρατηγικής Fast Forward, της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του ΟΠΑΠ, η οποία θέτει τις κύριες κατευθύνσεις για την ανάπτυξη της εταιρείας μετά την πανδημία. 

Συγκεκριμένα, οι βασικές περιοχές εστίασης της στρατηγικής Fast Forward είναι:
• Τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας της εταιρείας.
• Ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών brand.
• Διατήρηση της ισχυρής θέσης του retail δικτύου και διερεύνηση ευκαιριών ανάπτυξης.
• Εξέλιξη των online δραστηριοτήτων σε δεύτερο ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα για τον ΟΠΑΠ.
• Αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας.
• Ενίσχυση της δέσμευσης των ανθρώπων, βάσει του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού.

Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να δίνει έμφαση στην Εταιρική Υπευθυνότητα, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA της εταιρείας και την έχει καθιερώσει διαχρονικά ως «πρωταθλητή» στον τομέα της κοινωνικής συνεισφοράς στην Ελλάδα.

Σε κάθε περίπτωση, στον ΟΠΑΠ είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι η εταιρεία μας απέδειξε τις αντοχές της απέναντι στις ακραίες συνθήκες της πανδημίας. Καθώς η αγορά και η κοινωνία επανέρχονται σταδιακά σε συνθήκες κανονικότητας, προτεραιότητά μας είναι να αξιοποιήσουμε τα διδάγματα αυτής της δύσκολης περιόδου, ώστε να «χτίσουμε το αύριο» της εταιρείας μας και να συμβάλουμε δυναμικά στην ανάπτυξη της Ελλάδας τα επόμενα χρόνια. Πιστεύω ακράδαντα πως έχουμε ό,τι χρειάζεται για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή