Ρόμπυ Μπουρλάς: Συνεχείς επενδύσεις και καινοτομία οδηγούν στην επόμενη μέρα του retail

Ρόμπυ Μπουρλάς: Συνεχείς επενδύσεις και καινοτομία οδηγούν στην επόμενη μέρα του retail

2' 24" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Με επίκεντρο τον μετασχηματισμό της αγοραστικής εμπειρίας για όλη την οικογένεια, η Public Media Market θέτει τις βάσεις για το retail του αύριο μέσα από ένα δυναμικό πλάνο επενδύσεων και καταλύτες την τεχνολογία και τους ανθρώπους της.

Επενδυτικές πρωτοβουλίες, όπως το νέο κατάστημα και η πλήρως αυτοματοποιημένη αποθήκη, αλλά και περαιτέρω αξιοποίηση των ευκαιριών που αναδύονται αναφορικά με την αποκαλούμενη omnichannel προσέγγιση, υπογράφουν τη δέσμευση της εταιρείας στο όραμά της να γίνει σημείο αναφοράς για αγορές και εμπειρίες που εμπνέουν τους ανθρώπους να χαρούν τη ζωή και να πετύχουν σε αυτά που αγαπούν. 
 
Βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης

Θέλουμε να είμαστε η αλυσίδα που είναι στο πλευρό των πελατών μας, όποια και αν είναι η ανάγκη τους, προσφέροντας τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης σε κάθε σημείο επαφής. Οδηγούμε την εταιρεία μας και την αγορά στη νέα εποχή, με επενδύσεις και καινοτομίες που αποσκοπούν στη δημιουργία της κορυφαίας omnichannel εταιρείας λιανεμπορίου. Συνδυάζουμε με μοναδικό τρόπο προϊόντα τεχνολογίας και πολιτισμού, απευθυνόμαστε σε όλα τα μέλη της οικογένειας, καλλιεργούμε κοινότητες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα και προσφέρουμε καινοτόμες υπηρεσίες και αξέχαστες εμπειρίες.

Στο διάστημα της πανδημίας η εταιρεία μας ενίσχυσε τις επενδύσεις της σε καταστήματα, υποδομές, συνεργασίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και των logistics, καθώς και νέες υπηρεσίες για τη διαρκή βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας. Πλέον υποδέχεται το άνοιγμα της αγοράς με μια σημαντική κίνηση, την παρουσίαση ενός πραγματικά καινοτόμου καταστήματος Public στο Golden Hall, που αποτελεί έκφραση της στρατηγικής της για το μέλλον.

Επενδύουμε σε ένα πρότυπο φυσικών καταστημάτων, υπηρετώντας την ανάγκη των καταναλωτών για περισσότερα είδη ψυχαγωγίας, τεχνολογίας και μικροσυσκευές. Πιστοί στον στρατηγικό μας σχεδιασμό, εξελίσσουμε συνεχώς το omnichannel δίκτυό μας και εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας, δίνοντας έμφαση στην ευκολία, στην ταχύτητα και στην ευχάριστη εμπειρία αγορών, σε κάθε σημείο επαφής. Στο νέο Public υιοθετούμε μια νέα, βιωματική προσέγγιση στην παρουσίαση των προϊόντων, κάνοντας συνολικά την επίσκεψη ακόμη πιο ξεχωριστή για όλη την οικογένεια.
Όχι τυχαία, η Public παραμένει:
#1 προορισμός για όλη την οικογένεια.
Ιδανικός προορισμός για είδη δώρων και εποχικά είδη κάθε στιγμή του χρόνου.
#1 σε βιβλία, accessories, gaming, δώρα.
#1 προορισμός για αγορές Back2School, Black Friday και στη διάρκεια των εορταστικών περιόδων.
Το πρώτο ελληνικό Marketplace με 2.000 καταστήματα και ένα εκατομμύριο προτάσεις προς τους καταναλωτές.
  
Τα ψηφιακά κανάλια
Το 2021 θα διατηρήσουμε την αναπτυξιακή πορεία μας και θα καταφέρουμε να συνεχίσουμε την υλοποίηση του πλάνου μας, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα του omnichannel. Πέρα από τα καινοτόμα format και τις νέες υπηρεσίες στα καταστήματα, δίνουμε έμφαση και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ας μην ξεχνάμε ότι το Public, ήδη από την αρχή της δημιουργίας του, ασχολήθηκε ενεργά με τα ψηφιακά κανάλια, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι ο #1 e-commerce retailer.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ME MIA MAΤΙΑ

Η PMM, μέλος του ομίλου Olympia, είναι ο μεγαλύτερος omnichannel retailer οικιακών-καταναλωτικών συσκευών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η εταιρεία διαθέτει 70 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr), ενώ σύντομα στο δίκτυο των καταστημάτων της θα γίνουν νέες προσθήκες.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή