Ν.Δ.: Στρατηγική και γκάλοπ

58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δικαίωση της δημοσκοπικής προσέγγισης της Πειραιώς, αλλά και της επικοινωνιακής της στρατηγικής, στην οποία κρίσιμο ρόλο είχε ο συντονιστής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας της Ν.Δ. Τάκης Θεοδωρικάκος, αποτελεί η ευρύτατη σε έκταση επικράτηση του κόμματος στην αναμέτρηση της περασμένης Κυριακής.

Ο κ. Θεοδωρικάκος, σε αντίθεση με τον Χριστόφορο Βερναρδάκη από το Μέγαρο Μαξίμου, μετέδιδε με μεγάλη ακρίβεια στον πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκο Μητσοτάκη τα δημοσκοπικά δεδομένα τους τελευταίους έξι μήνες, συμβάλλοντας ώστε ο τελευταίος να χαράξει τη στρατηγική που οδήγησε στην ήττα του κ. Τσίπρα. Μάλιστα, κατά πληροφορίες, τα ποσοστά για όλα τα κόμματα, όπως δόθηκαν στον κ. Μητσοτάκη το βράδυ του Σαββάτου πριν ανοίξουν οι κάλπες ήταν τα ορθά, με μεγαλύτερη απόκλιση το… 0,7%.

Παράλληλα, ο πρόεδρος της Ν.Δ. αποδέχθηκε δύο κεντρικές εισηγήσεις του κ. Θεοδωρικάκου που «υπηρετούσαν» τον βασικό στόχο του να ενισχύσει περαιτέρω τα ηγετικά χαρακτηριστικά του, προτάσσοντας τις έννοιες «αξιοπιστία» και «ήθος». Ετσι, όταν ανακοινώθηκε το «πακέτο Τσίπρα», παρότι δημιουργήθηκε η αίσθηση ανάκαμψης του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Μητσοτάκης απέφυγε τον πειρασμό της παροχολογίας. Επίσης, με υπόβαθρο και την υπόθεση Πετσίτη, επέφερε ισχυρό πλήγμα στη ρητορική περί ηθικού πλεονεκτήματος της Αριστεράς, με την αποστροφή στη Βουλή, «νάτος, νάτος, ο Τσίπρας ο σκαφάτος».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή