Αντίδραση Μενδώνη για τις εικόνες εγκατάλειψης στην αίθουσα του Βρετανικού Μουσείου με τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Αντίδραση Μενδώνη για τις εικόνες εγκατάλειψης στην αίθουσα του Βρετανικού Μουσείου με τα Γλυπτά του Παρθενώνα

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

«Η κατάσταση, έτσι όπως παρουσιάζεται στις σχετικές φωτογραφίες που σήμερα δημοσιεύθηκαν στον Τύπο, είναι πολύ απογοητευτική για το Βρετανικό Μουσείο και εξαιρετικά προσβλητική έναντι των εκθεμάτων, όταν μάλιστα τα εκθέματα είναι τα Γλυπτά του Παρθενώνα.

Η εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζει σήμερα το Βρετανικό Μουσείο, ενισχύει το δίκαιο αίτημα της Ελλάδας για την οριστική επιστροφή των Γλυπτών στην Αθήνα και την επανένωσή τους με τον Παρθενώνα».

Αυτό δήλωσε – σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού – η αρμόδια υπουργός, Λίνα Μενδώνη, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

Κρητικοί επισκέπτες του Μουσείου φωτογράφισαν πρόσφατα μούχλα και υγρασία στην αίθουσα με τα Γλυπτά του Παρθενώνα και οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν αρχικά στο cretapost.gr και στη συνέχεια σχεδόν σε όλες τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες. 

Αντίδραση Μενδώνη για τις εικόνες εγκατάλειψης στην αίθουσα του Βρετανικού Μουσείου με τα Γλυπτά του Παρθενώνα-1

Υπενθυμίζεται ότι στην συγκεκριμένη αίθουσα, το 2018 παρουσιάστηκε διαρροή νερού μετά την έντονη βροχόπτωση στο Λονδίνο, με αποτέλεσμα να στάζουν νερά δίπλα από τον κορμό της Ίριδος.

Το Βρετανικό Μουσείο υποστήριξε τότε με γραπτή του δήλωση ότι: «υπήρξε ένα μικρό περιστατικό κατά τη διάρκεια πρόσφατης πολύ βαριάς βροχόπτωσης, όταν μία μικρή ποσότητα νερού εισήλθε στη γκαλερί. Κανένα από τα γλυπτά δεν υπέστη ζημιά και το θέμα έχει αντιμετωπιστεί».

Σύμφωνα με το Μουσείο, λαμβάνονται όλα τα μέτρα, καθώς «η συντήρηση της συλλογής είναι θεμελιώδους σπουδαιότητας για το Βρετανικό Μουσείο».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή