Υποβολείο

«Αλληλεγγύη» σε ποιον; l Θα μας εξηγήσει ποτέ κανείς; l Διότι η διαβόητη «εισφορά αλληλεγγύης», που μας φορέθηκε στα πρώτα χρόνια της κρίσης ως «προσωρινό μέτρο», παραμένει μεν «εισφορά», και μάλιστα τσουχτερή, μέχρι σήμερα, l αλλά αυτό το «αλληλεγγύης» το κατανοεί κανείς πια; l Αλληλεγγύη σε ποιον; l Σε ποιους πηγαίνουν τα μεγάλα ποσά που πληρώνουμε κάθε χρόνο; l -όσοι πληρώνουμε δηλαδή. l Μήπως η «εισφορά αλληλεγγύης» διατηρείται διότι έτσι μπορούν να συνεχίζουν να φοροδιαφεύγουν ανενόχλητοι οι εκατοντάδες χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες που δηλώνουν ετήσιο εισόδημα ώς 10.000 ευρώ; l Κανονικά από την «εισφορά» αυτή θα έπρεπε να ωφελούνται l ακριβώς για λόγους αλληλεγγύης l όσοι δεν γίνεται να κρύψουν εισοδήματα, δηλαδή οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι l -ιδίως αυτοί των χαμηλών και μεσαίων κλιμακίων που δεν έχουν εισοδήματα από άλλες πηγές. l Να ωφελούνται διά της απαλλαγής τους από την «εισφορά» αυτή, όχι με κανένα «μέρισμα» από τις εισπράξεις της. l Αυτή θα ήταν πραγματική αλληλεγγύη, όχι «αλληλεγγύη» του θόλου. l Αντε, γιατί παραέχουν χάσει πια οι λέξεις τη σημασία τους. l Πληρώνουν οι ξεζουμισμένοι για «αλληλεγγύη» σε φοροφυγάδες και τομαριστές.
l Υστερόγραφο: Η ανωτέρω ιερεμιάς είχε ήδη γραφεί όταν προ ημερών κυκλοφόρησαν ανεπιβεβαίωτες ακόμη πληροφορίες l πως μέρος από το εναπομείναν φετινό πλεόνασμα θα διατεθεί για να μειωθεί κάπως η «εισφορά αλληλεγγύης». l Οριζοντίως θα μειωθεί όπως ψυχανεμίζομαι, l δηλαδή στους πάντες, χωρίς κανένα κριτήριο, l μπας και χάσουν τον μπουναμά και οι αεί αυτομπουναμιζόμενοι l -τα τσακάλια και τα αρπακτικά. l Η αξίωση παραμένει: l «Αλληλεγγύη» στους ξεζουμισμένους. l Και μόνο.
l (Να δούμε αν θα κάνει η Κεντροδεξιά αυτό που δεν έκανε η παλαβή Αριστερά όσο ήταν εν τη βασιλεία της.) l «Εισβάλλει η αστυνομία στα πανεπιστήμια!» l -φρικιούν ακόμη και ευρυμαθείς σχολιαστές, πλην ζαίοι ανεξίτηλα βαμμένοι. l Το «καταδικάζουν» χωρίς να νοιάζονται γιατί και πότε μπορεί να συμβαίνει αυτό. l Ο κακός χαμός να γίνεται εκειμέσα, ακόμη και εγκλήματα εν καιρώ ειρήνης και δημοκρατίας, l «εισβάλλουν στα πανεπιστήμια!» μαδιούνται. l Η «κυβερνητική αυθαιρεσία» και η «αυταρχικότητα» που 45 χρόνια τώρα παγίως «καταγγέλλουν» οι πάσης φύσεως αριστεροί l και που στην πραγματικότητα «τα δικά τους παιδιά» έχουν επιβάλει βιαίως στα πανεπιστήμια l -με τη ζέουσα (και ζαίουσα) αρωγή πολλών καθηγητάδων τους- l κάποια στιγμή θα λήξει. l Θα πάψουμε κάποτε να είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο που μέσα στα πανεπιστήμιά της επικρατεί το «έτσι θέλω» των μπαχαλάδων και των καθοδηγητών τους. l Το δε γοργόν και χάριν έχει. l (Που ποιο «γοργόν» -45 χρόνια…). l Πού ’σαι, Κυριάκο: Τώρα που καταλήγετε σε αποφάσεις για την αντιμετώπιση του μεταναστευτικού, l μη λησμονήσετε αυτό που η Αννα Διαμαντοπούλου επισήμανε στο εξαίρετο άρθρο της την προπερασμένη Κυριακή στην «Κ»: l «Σε κάθε τόπο μεταφοράς (προσφύγων), δάσκαλοι από την πρώτη μέρα».
l Για το καλό τους, αλλά και για να αποφευχθούν, ή να μετριαστούν, μελλοντικά ντράβαλα. l Εν αρχή ην η γλώσσα. l Δεν έφυγαν στο εξωτερικό μόνο επειδή δεν έβρισκαν δουλειά. l Είναι πολλοί όσοι δεν άντεχαν και την έλλειψη αξιοκρατίας ή την κρατική αδιαφορία για ουσιώδη ζητήματα.
l Λόγου χάρη ο κορυφαίος σε διεθνές επίπεδο βιολονίστας Λεωνίδας Καβάκος: l «Βαρέθηκα να είμαι άχρηστος στην πατρίδα μου» είπε στην «Κ» της περασμένης Κυριακής και στην Τασούλα Επτακοίλη. l Και πρόσθεσε: «Ο δεύτερος λόγος που έφυγα ήταν ο Σύριζα. l Μου δημιουργούσε τεράστια δυστυχία αυτή η αισθητική με αρνητικό πρόσημο…». l Αυτό που συχνά πονούσε περισσότερο κι απ’ την ανέχεια.