Το παρασκήνιο μιας περιπετειώδους Γενικής Συνέλευσης της Ολυμπιακής Εταιρείας Καυσίμων

Το παρασκήνιο μιας περιπετειώδους Γενικής Συνέλευσης της Ολυμπιακής Εταιρείας Καυσίμων

2' 23" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι παρανομίες όμως της O.A. δεν έχουν τελειωμό! Με σκοπό να κλείσει στόματα και να καλύψει τα αρνητικά αποθέματα, αλλά και τις εξαμηνιαίες πιστώσεις που αυθαίρετα εξασφάλισε η διοίκηση της O.A., όπως πλέον καταγγέλλουν και οι μέτοχοι της μειοψηφίας (το 34% στην OEK), πραγματοποίησε στις 28/7 και μια παράνομη Γ.Σ. των μετόχων. Σε αυτήν εκπαραθύρωσε τους ενοχλητικούς, έδιωξε τους εκπροσώπους της ΑVΙκαι της Motor Oil με το επιχείρημα ότι η Γ.Σ. θα αναβληθεί, όμως αυτή έγινε εκτός της έδρας της εταιρείας έπειτα από καθυστέρηση 4-5 ωρών. Χθες ο κ. Βασίλης Σεραφειμάκης, γενικός διευθυντής της ΑVΙκαι μέλος του Δ.Σ. της OEK, δήλωσε στον ΣΚΑΪ 100,3: «Εμείς δεν λάβαμε μέρος σε αυτήν τη Γενική Συνέλευση. Πήγαν κάποιοι εκπρόσωποί μας. Τους είπαν να φύγουν, δεν θα γίνει. Μετά τους είπαν ότι θα γίνει. M’ ένα λόγο έγιναν πράγματα κωμικοτραγικά και σίγουρα θα εγείρουμε ενστάσεις κατά του κύρους της Γ.Σ., χωρίς όμως να έχουμε στόχο να αμφισβητήσουμε την πλειοψηφία της O.A.». Και κατέληξε ο K. Σεραφειμάκης λέγοντας: «Το πρόβλημα το οποίο θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι τι γίνεται με την εταιρεία, τι γίνεται εδώ στα Σπάτα, τι γίνεται με τα αποθέματα και με τις οφειλές (της Ο.Α.)».

Παρά ταύτα η O.A. εξέδωσε χθες την εξής ανακοίνωση:

«Η Ολυμπιακή Αεροπορία A.E. διαψεύδει κατηγορηματικά ομοειδή δημοσιεύματα δύο (2) εφημερίδων, τα οποία εμφανίζουν την εταιρεία να έχει πρόβλημα ανεφοδιασμού των αεροσκαφών της με καύσιμα και διαβεβαιώνει το επιβατικό κοινό ότι τέτοιο θέμα δεν υφίσταται. Θλίβεται βαθύτατα διότι στέλεχός της, το οποίο η ίδια προ πενταετίας (υπό την ιδιότητα του πλειοψηφικού μετόχου κατά 66% στην Ολυμπιακή Εταιρεία Καυσίμων A.E. – OEK) έχει διορίσει να την εκπροσωπεί στο διοικητικό συμβούλιο της θυγατρικής της, με τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου, δημιούργησε προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία της. Το στέλεχος αυτό, δίχως πλέον να ευρίσκεται σε θέση ευθύνης, εφόσον η θητεία του, σύμφωνα με τις σχετικές προβλέψεις του καταστατικού της OEK έχει λήξει από τις 30/06/2003, αρνείται να συμμορφωθεί με τις αποφάσεις του μετόχου – εντολοδόχου του (Απόφαση Δ.Σ. O.A. της 23ης Ιουνίου 2003 για διορισμό των εκπροσώπων της στο Δ.Σ. της OEK) αυτονομείται και δημιουργεί εντυπώσεις εκμεταλλευόμενο εξωγενείς παράγοντες, όπως η διήμερη απεργία των οδηγών βυτιοφόρων καυσίμων, που επηρεάζει τα αποθέματα του αεροδρομίου. H νέα διοίκηση της OEK που τοποθετήθηκε με πρόσφατη απόφαση της συνεχισθείσας κατά το άρθρο 39 παρ. 3 κ.ν. 2190/1920 Τακτικής Γενικής Συνέλευσης, έχει την εξουσιοδότηση και εντολή για άμεσο έλεγχο των πεπραγμένων και τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας της OEK και την εξασφάλιση των συμφερόντων της εταιρείας, όπως επιβάλλουν τα συμφέροντα όλων των μετόχων της, του διεθνούς αερολιμένος, του Δημοσίου και των επιβατών.

Τέλος, σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα η O.A. παρόλα τα γνωστά οικονομικά της προβλήματα, ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των πιστωτών της, σύμφωνα με τις επικρατούσες στην αγορά πρακτικές και όπως επιβάλλουν τα συναλλακτικά ήθη. Το ίδιο δε, θα συνεχίσει να κάνει και στο μέλλον».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή