ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πολιτικό ριάλιτι από τα κανάλια

Η προσωπολατρία της κάμερας, η «επικοινωνιακή καταιγίδα» και ο αποκλεισμός των μικρών κομμάτων χαρακτηρίζουν τις πρώτες ημέρες της προεκλογικής περιόδου, προκαλώντας ήδη έντονες αντιδράσεις του πληττόμενου πολιτικού κόσμου και την έκδοση αυστηρής οδηγίας από το ΕΣΡ.

Ο καταιγισμός εκτάκτων δελτίων για τα «μελομακάρονα» και τη «στάση για καφέ» του Γ. Α. Παπανδρέου συνοδεύεται από τηλεοπτικές εμφανίσεις δημοσιογράφων σε ρόλο Πυθίας ή «γαλιάντρας» υπέρ του κυβερνώντος κόμματος. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εκτιμά ότι υπάρχει «αυξημένο ενδιαφέρον των ΜΜΕ για την πολιτική»… Τα κανάλια δικαιολογούν τη στάση τους επικαλούμενα τον ανταγωνισμό, εντούτοις πολλοί εκτιμούν ότι τον τηλεοπτικό εκτραχηλισμό τροφοδοτούν ιδιοτελή συμφέροντα. Είναι σαφές πως οδεύουμε προς τις πλέον μιντιοκρατούμενες εκλογές που έχουν γίνει ποτέ στη χώρα, με διακύβευμα πλέον όχι τα τηλεοπτικά ήθη αλλά την πολιτική κουλτούρα και την ίδια τη λειτουργία του πολιτικού συστήματος.