Στις ειδικές ομάδες στοχεύει ο Καραμανλής

Στις ειδικές ομάδες στοχεύει ο Καραμανλής

3' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στους αναποφάσιστους, και σε ειδικές ομάδες πληθυσμού, τους νέους, τις γυναίκες και τους αγρότες θα ειναι προσανατολισμένη η πολιτική της Νέας Δημοκρατίας τις τελευταίες εβδομάδες πριν από την κρίσιμη εκλογική μάχη. Με βάση αυτή την πολιτική, θα αναπτύξει μέσα στην εβδομάδα και τη στρατηγική της, στους τομείς της διαφήμισης και της προβολής μέτρων και προτάσεων, που προβλέπονται στο πρόγραμμά της, η ανακοίνωση των κυριοτέρων κεφαλαίων του οποίου, ολοκληρώθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο (Θεσσαλονίκη χθες και Πάτρα σήμερα), με τις δυο συνδιασκέψεις που πραγματοποιήθηκαν. Την ερχόμενη Παρασκευή, θα πραγματοποιηθεί το μονοήμερο, πανηγυρικού χαρακτήρα, συνέδριο του κόμματος, κατά τη διάρκεια του οποίου ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κ. Καραμανλής, θα επαναλάβει τους βασικούς άξονες του προγράμματός του και τις αποφάσεις του, που θα υλοποιηθούν μέσα στους πρώτους μήνες της «Νέας Διακυβέρνησης».

Το κρίσιμο 12%

Στον τομέα της προβολής των θέσεων του κόμματος, αποφασίσθηκε σε σύσκεψη υπό τον κ. Καραμανλή η Νέα Δημοκρατία να μην προχωρήσει σε αρνητική διαφήμιση. Αντιθέτως, η στρατηγική της είναι προσανατολισμένη στους αναποφάσιστους -ο μέσος όρος των οποίων, σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις του πολιτικού σχεδιασμού του κόμματος, φθάνει το 12%. Σύμφωνα με τις αναλύσεις των επιτελών της Ρηγίλλης, εκείνο που επιθυμούν οι αναποφάσιστοι στην παρούσα φάση και λίγο πριν φθάσουν στις κάλπες, είναι να ακούσουν συγκεκριμένες προτάσεις για λύσεις σε ουσιαστικά προβλήματα της καθημερινότητας.

Μέσα στην εβδομάδα, η Νέα Δημοκρατία τόσο σε επίπεδο δραστηριοτήτων του ιδίου του προέδρου της (επισκέψεις και συναντήσεις) και των πρωτοκλασάτων στελεχών της, όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο (σποτ, διαφημίσεις, καταχωρίσεις στον Τύπο) θα δώσει τα πρώτα της δείγματα απέναντι στις ειδικές ομάδες του πληθυσμού. Πρόκειται κατ’ αρχήν για τους νέους ψηφοφόρους. Στην κατηγορία αυτή η δραστηριότητα και οι συναντήσεις που είχε μαζί τους ο ίδιος ο πρόεδρος του κόμματος, αντέστρεψαν τις εντυπώσεις που είχαν δημιουργηθεί και τώρα η Νέα Δημοκρατία διεκδικεί επί ίσοις όροις τις ψήφους των 440.000 νέων ψηφοφόρων, αλλά και γενικότερα των νεαρών ηλικιών. Είναι σίγουρο ότι θα πραγματοποιηθούν και άλλες συναντήσεις του κ. Καραμανλή με νέους ανθρώπους, όπου και θα παρουσιαστεί και θα αναλυθεί το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας, που αναφέρεται κυρίως στην ανεργία και τις ίσες ευκαιρίες για όλους στον επαγγελματικό προσανατολισμό.

Οι αγρότες

Στην ίδια κατηγορία των «ειδικών ομάδων» εντάσσονται και οι αγρότες, μία μεγάλη κοινωνική ομάδα με φιλικές έως και άριστες σχέσεις με τη Νέα Δημοκρατία. Στους αγρότες, τόσο η καμπάνια, όσο και οι κινήσεις που θα γίνουν θα έχουν καθαρά χαρακτήρα «υπενθυμίσεως», ουσιαστικά θα πρόκειται, όπως χαρακτηριστικά τονίζουν στον πολιτικό σχεδιασμό του κόμματος, για αμυντικού χαρακτήρα στρατηγική, αφού το ΠΑΣΟΚ «επιτίθεται» επικοινωνιακά σε μια κοινωνική ομάδα που στέκεται από εχθρικά έως αδιάφορα απέναντί του.

Τα μηνύματα που έχει η Νέα Δημοκρατία, όσον αφορά την αντιμετώπιση της μεγαλύτερης πληθυσμιακής ομάδας ψηφοφόρων, αυτής των γυναικών, είναι απόλυτα θετικά. Οι γυναίκες ψηφοφόροι αντιμετωπίζουν, σύμφωνα με τον πολιτικό σχεδιασμό του κόμματος ως περισσότερο έτοιμο τον κ. Καραμανλή, προς τον οποίο δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. Σε αυτό συνετέλεσε και το γεγονός ότι ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα προχώρησε στην ανακοίνωση μέτρων συγκεκριμένων για την οικογένεια και την εργαζόμενη γυναίκα (παιδικοί σταθμοί, ολοήμερα σχολεία κλπ).

Γεωγραφική στόχευση

Σε επίπεδο «γεωγραφικής στόχευσης» στη Νέα Δημοκρατία, είναι φυσικό να ενδιαφέρονται για τις μονοεδρικές περιφέρειες (ο κ. Καραμανλής θα περιοδεύσει σε όσες δεν επισκέφθηκε πριν από ένα μήνα), ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στη Β’ περιφέρεια της Αθήνας. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα έχει με βάση την πολιτική του πρόταση για τη «Χάρτα της επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας» αριθμό συναντήσεων με φορείς και κατοίκους των δήμων και συνοικιών γύρω από την Αθήνα.

Το γενικότερο συμπέρασμα του πολιτικού σχεδιασμού της Νέας Δημοκρατίας από τα μηνύματα που έχει λάβει, είναι πως η δυναμική που αναπτύσσεται για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην επαρχία, είναι εντυπωσιακή, ενώ για πρώτη φορά εμφανίζεται πρωτοπορία και στο λεκανοπέδιο Αττικής.

Τα μηνύματα αυτά είχαν ληφθει λίγο πριν την προσχώρηση των κ. Μάνου – Ανδριανόπουλου στο ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο οι εκτιμήσεις που υπάρχουν, στον πολιτικό σχεδιασμό της Ν.Δ., είναι πως και στο θέμα αυτό επαναλαμβάνεται το φαινόμενο που εμφανίσθηκε με το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ, όπου σαφώς το επικοινωνιακό παιγνίδι προπαγάνδας, δεν επηρέασε καθόλου τους ψηφοφόρους. Στην περίπτωση μάλιστα της προσχωρήσεως των Μάνου-Ανδριανοπουλου, τα μηνύματα υποδηλώνουν και μια έντονη κινητικότητα στον χώρο της Αριστεράς. Το γεγονός αυτό, οι στατιστικολόγοι-ερευνητές της Νέας Δημοκρατίας, το θεωρούν πολύ σοβαρό, καθώς οι μεγαλύτερες αυξομειώσεις του ΠΑΣΟΚ, σχετίζονται με αντίστοιχες αυξομειώσεις των ποσοστών των δύο κομμάτων της Αριστεράς. Υπό την έννοια αυτή, τονίζουν, φαίνεται ότι η όποια κινητικότητα θα έχει αρνητικές επιπτώσεις από τ’ αριστερά του ΠΑΣΟΚ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή